לוח יד2, (yad2.co.il), השיק מחירון רכב יד שנייה חינמי, במטרה להתחרות במחירון של "לוי יצחק". לדברי יד2, מחירון הרכב מבוסס על שקלול סטטיסטי של רמות הביקושים ומחירי עשרות אלפי העסקאות המתבצעות בפועל בזמן אמת.
בלוח יד2 עבדו במשך כשנה במטרה לפתח מחירון רכב, ובו מופיעות למעלה מ-40 אלף מודעות רכב. לדברי האתר, הוא מרכז את מרבית מודעות רכבי היד השנייה בישראל. על פי סקר TIM לחודש נובמבר, יד2 מדורג במקום ה-8, עם שיעור חשיפה שבועי של 23.1%, המשקף 814 אלף גולשים המבקרים באתר מדי שבוע.
רועי שגב, סמנכ"ל פיתוח עסקי ביד2, אמר בתגובה: "אין כאן קריאת תיגר כנגד המחירון של לוי יצחק. מהפכת האינטרנט, והשימוש המוגבר בכלים המתקדמים, יוצרים לראשונה אפשרות להביא בשורה של ממש בתחום. מחירון הרכב של יד2, מפיק נתוני אמת מבוקרים, המבוססים על הדופק האמיתי של שוק המשומשות בישראל, ועצם זה שהשרות ניתן חינם, באתר עם מאות אלפי גולשים, הופך אותו כבר עכשיו למחירון הנפוץ ביותר במדינה".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.