S&P מעלות הורידה לאלעד גרופ את הדירוג ב-3 רמות ל-"A"

כפי שנחשף ב"גלובס", בימים האחרונים נפגשו בעל השליטה בחברה יצחק תשובה ומנכ"לית S&P מעלות, דורית סלינגר על מנת לדון בנושא ; השיקול העיקרי של מעלות בהורדת הדירוג נבע מהפרויקט של החברה בלאס-וגאס

לאחר שהורידה את הדירוג לחברות נדל"ן רבות, החליטה היום S&P מעלות להוריד את הדירוג גם לחברת אלעד גרופ, שבשליטת יצחק תשובה. חברת הדירוג S&P מעלות הורידה לחברת אלעד גרופ את דירוג האג"ח בשלוש רמות ל-"A". כזכור, אתמול פורסם ב"גלובס" כי בימים האחרונים נפגשו בעל השליטה בחברה יצחק תשובה ומנכ"לית S&P מעלות, דורית סלינגר על מנת לדון בנושא.

לדברי אלעד גרופ, השיקול העיקרי של מעלות בהורדת הדירוג נבע מהפרויקט של החברה בלאס-וגאס. "אלעד צריכה לפרוע בקרוב הלוואה בהיקף של 312 מיליון דולר. במעלות אומרים כי במידה ומועד פרעון ההלוואה יוארך ייבחן מחדש הדירוג של החברה", נמסר מהחברה.

מנהל הכספים של "אלעד גרופ", רוני בן-דב, הגיב לעדכון הדירוג ואומר: "אנחנו מכבדים את זהירות היתר של מעלות לאור המתרחש בשוק הנדל"ן העולמי, אם כי איננו מסכימים עם ההחלטה. אנחנו מאמינים כי לאחר הסדרת נושא ההלוואה לפרוייקט בלאס-וגאס יועלה הדירוג כבר בעתיד הקרוב".

אלעד גרופ היא זרוע פעילות הנדל"ן הפרטית של תשובה והיא מחזיקה בנכסים מניבים בקנדה ובארה"ב.

[לאתר אפיקים סולידיים]