פמי פרמיום, המספקת שירותי האסיסטנס לחברות ביטוח שבשליטת קבוצת דוידוף, זכתה במכרז של עמידר לתיקון נזקי צנרת בהיקף של 18 מיליון שקל

הינה למשך חמש שנים ובמסגרתה תספק פמי פרמיום תיקון לדירות למבנים השייכים לחברת עמידר

חברת פמי פרמיום, המספקת שירותי האסיסטנס לחברות ביטוח שבשליטת קבוצת דוידוף, זכתה במכרז של חברת עמידר לתיקון נזקי צנרת בהיקף של 18 מיליון שקל. העסקה הינה למשך חמש שנים ובמסגרתה תספק פמי פרמיום תיקון לדירות למבנים השייכים לחברת עמידר.

לדברי איציק חמו, מנכ"ל פמי פרמיום, "ההסכם עם עמידר הינו פועל יוצא מאסטרטגיה של פמי פרימיום להמשיך בביסוס פעילותה בתחום נזקי צנרת". פמי פרמיום היא חברת אסיסטנס (שירותי סיוע) שהוקמה ב-1991, ופועלת בבתחומי: צנרת, תחזוקת הבית, רפואה, שירותי דרך, והרחבת אחריות למוצרי חשמל.

זו לא ההתפתחות היחידה בשוק האסיסטנס הישראלי לאחר שלאחרונה נודע כי קבוצת שחר נערכת להרחבת פעילותה בתחום ניהול תביעות נזקי מים בעקבות כך שחתמה על הסכם עקרונות עם שותפים בכירים מענף הביטוח בצרפת. היקף ההשקעה במסגרת ההסכם האמור בין שחר, שבבעלות נהוראי נתיב ואבי אלקיים, נאמד בכמיליון וחצי אירו. נכון להיום לקבוצת שחר פעילות בתחום ניהול תביעות מנזקי מים (צנרת ועוד) בישראל ובארה"ב.