בנו של יהודה ברקן מואשם שסייע לו להעלים הכנסות בסך חצי מיליון שקל

באמצעות עו"ד אורית גולדמן מפרקליטות מיסוי וכלכלה טוענת המדינה, שבמשך שבע שנים לא ניהלו ברקן הבן והחברה פנקסי חשבונות ולא הגישו דו"חות למס הכנסה ; במשך חמש שנים לא הגישו דו"חות למע"מ

לבית משפט השלום בת"א הוגש כתב אישום נגד יחצ"ן המועדונים רועי ברקן (31), בנו של השחקן יהודה ברקן, ונגד חברת דור מילניום הפקות שבבעלותו, הנאשמים שסייעו לאב להעלים הכנסות של חצי מיליון שקל.

באמצעות עו"ד אורית גולדמן מפרקליטות מיסוי וכלכלה טוענת המדינה, שבמשך שבע שנים לא ניהלו ברקן הבן והחברה פנקסי חשבונות ולא הגישו דו"חות למס הכנסה. במשך חמש שנים לא הגישו דו"חות למע"מ.

ברקן מואשם עוד שהוציא חשבוניות פיקטיביות בסך כ-1.36 מיליון שקל, ליחצ"נים של מועדונים ופאבים בת"א, למרות שלא ניתן כל שירות בגינן, ובתמורה קיבל עמלה של 3-4% מסכום החשבונית. בחקירתו אמר בשעתו שעשה כן כדי להחזיר חובות לשוק האפור.

במשך שנתיים מסר ברקן לאביו, שהנחה תוכנית רדיו, הופיע בהרצאות ואירועים, חשבוניות מס שסייעו לו להעלים מס בהיקף 76 אלף שקל. כן מואשם רועי ברקן שקיבל אישורים מזויפים על ניכוי מס במקור.

כזכור, חקירת רשות המסים נגד רועי ברקן הביאה למעצר אביו לפני כחודשיים. האב הודה בהעלמת הכנסות של מאות אלפי שקלים מאז שנת 99'. ברקן הודה שהוא פתח את חברת דור מילניום, אך רשם אותה על שם בנו, משום שהוא הוכרז כפושט רגל. לפני כשנה נגזרו על רועי ברקן 10 חודשי מאסר בפועל בגין סחר בסמים.