אלרן השקעות תרכוש מחברת אלרן החזקות הפרטית את החזקותיה (42%) באלרן נדל"ן

המהלך נעשה לדברי החברה במטרה לחסוך בעלויות ; אלרן השקעות נמצאת בשליטת האחים גדי ודני דנקנר (32%) ומשפחת דודם שמואל דנקנר (32%)

אלרן השקעות תרכוש מחברת אלרן החזקות הפרטית (חברה בת בבעלות מלאה של החברה) את החזקותיה (42%) באלרן נדל"ן . בהודעה משותפת לבורסה של אלרן השקעות ושל חברת הבת אלרן נדל"ן נמסר שהמהלך נעשה "לשם ייעול מבנה החזקותיה של החברה בקבוצה ולצמצום הוצאותיה".

עם העברת המניות תיטול על עצמה אלרן השקעות את ההתחייבויות של אלרן החזקות למרקסטון. כמו כן, השלמת העסקה כפופה לקבלת הסכמת בנק שלטובתו משועבדות 4.9 מיליון מניות מתוך המניות הנרכשות.

אלרן השקעות נמצאת בשליטת האחים גדי ודני דנקנר (32%) ומשפחת דודם שמואל דנקנר (32%). גדי דנקנר משמש בתפקיד מנכ"ל החברה ויו"ר משותף ודורי דנקנר בתפקיד יו"ר משותף.

החברה פועלת בתחומי הנדל"ן, התיירות, תקשורת, קמעונאות, השקעות ותשתיות ברומניה, רוסיה, תאילנד וישראל. מלבד תחום הנדל"ן, אחזקתה העיקרית היא 25% בחברת הלוויין DTH, הפועלת תחת המותג boom ברומניה.

אלרן השקעות צמצמה בחודשים האחרונים כ-40% מעלויות התפעול שלה על רקע מצבה הפיננסי: גירעון בהון החוזר שהסתכם בסוף הרבעון השלישי ב-90.6 מיליון שקל, גירעון בהון העצמי של 123 מיליון שקל ותזרים מזומנים שלילי בגובה 26.7 מיליון שקל. עם זאת בחברה מעריכים שהיקף הנכסים גבוה מהיקף ההתחייבויות ופועלים למימוש נכסים.