מייקל בלומברג ערך ביקור בזק באשקלון לאות הזדהות עם תושביה; ראש עיריית אשקלון: הביקור מחזק אותנו מאד"

ראש עיריית ניו יורק הגיע בלווית מפקד משטרת ניו יורק, ריי קלי, ויו"ר תת הועדה לענייני המזה"ת בקונגרס ; הביקור של השלושה נשמר בסוד בשל הצורך בזהירות בטחונית על רקע הפגנת ההמונים של מתנגדי המלחמה שנערכה בניו יורק

ראש עיריית ניו יורק, מייקל בלומברג, אליו הצטרפו גם מפקד משטרת ניו יורק, ריי קלי, ויו"ר תת הועדה לענייני המזה"ת בקונגרס הגיעו לביקור בזק בישראל וביקרו באשקלון וזאת כאות לתמיכתם במדיניות ישראל ובתושביה המתמודדים כבר שנים עם פעולות טרור.

ראש עיריית אשקלון, בני וקנין שנפגש עם בלומברג אמר: הביקור מחזק אותנו מאד". המשלחת גם ביקרה בבית החולים ברזילי ונפגשה עם הפצועים מהירי בשבוע האחרון, ובלומברג הביע את הערכתו לתושבים והביע את הזדהותו כתושב ניו יורק אשר סבלה ממתקפת טרור ב-11 בספטמבר, עת תקפה אל קעידה את מגדלי התאומים. בלומברג אמר כי "אם אני הייתי ישראלי, הייתי עושה הכל על מנת להגן על התושבים, שזכותם לצפות לפחות להגנה של המדינה".

בלומברג הדגיש כי ישראל עשתה את כל המאמצים על מנת להימנע מהלחימה, וציין את ההתנתקות של ישראל מרצועת עזה. הוא ציטט את נשיא ארה"ב הנבחר ברק אובמה, ואמר כי אם בנותיו היו מפחדות כפי שהילדים בישראל מפחדים מדי יום, הוא היה עושה כל שביכולתו כדי להפסיק את פעולות הטרור.

הביקור של השלושה נשמר בסוד בשל הצורך בזהירות ביטחונית, וזאת מאחר וביום בו יצאו השלושה לביקור בישראל, נערכה בניו יורק הפגנת המונים של מתנגדי המלחמה. אשר צעדו ברחובות מרכזיים בעיר ובהם גם הטיימס סקוור, והקונסוליה הישראלית הממוקמת בקירבת ביניין האו"ם.