בעקבות המצב בדרום: נדחו כל משחקי הכדורגל שהיו אמורים להתקיים בסוף השבוע

בעקבות המצב הביטחוני בדרום, החליטה ההתאחדות לכדורגל שלא לקיים את המשחקים בכל הליגות ובכל הגילאים, כולל בליגת העל ; "החלטה זו נפלה בשל ההבנה שאנו מגלים למצוקת אזרחינו בשעה קשה זו של לחימה"

ההתאחדות לכדורגל החליטה הערב (ב') לדחות את כל המשחקים בכל הליגות שהיו אמורים להערך בסוף השבוע הקרוב, כולל ליגת העל, בעקבות המצב הביטחוני בדרום הארץ.

בהודעה רשמית מטעם ההתאחדות נמסר: "ההתאחדות אינה רואה לנכון להמשיך ולקיים את המשחקים בשעה שתושבי הדרום נמצאים תחת איומי ומתקפות טילים ושוהים במקלטים ובמרחבים מוגנים.

"ההתאחדות לכדורגל מדגישה כי החלטה זו נפלה בשל ההבנה שאנו מגלים למצוקת אזרחינו בשעה קשה זו של לחימה. אנו מבהירים כי להתאחדות ישנן אלטרנטיבות לקיים את הליגות, לבצע החלפות ביתיות ולמצוא פתרונות יצירתיים אחרים, אך בחרנו - מרצוננו אנו ומתוך הקשבה, הבנה והזדהות עם חיילים, אוהדים, שחקנים, מאמנים ואוהבי משחק הכדורגל לדחות את המשחקים.

"ההחלטה התקבלה לאחר לבטים רבים אך בהסכמה גורפת ובלב שלם ונפלה לאחר שיו"ר ההתאחדות אבי לוזון, קיים סבב שיחות עם ראשי המועדונים ועם חברי מזכירות ההתאחדות לכדורגל.

"החלטה זו נוגעת אך ורק למשחקים שהיו אמורים להתקיים בסוף השבוע הקרוב, ולגבי המשך הדרך תדון ההתאחדות בהתאם למצב".

יו"ר ההתאחדות אבי לוזון: "אנו מחזקים את תושבי הדרום ואת חיילי צה"ל הנלחמים ברצועת עזה, שולחים את תנחומינו למשפחות ההרוגים ומאחלים החלמה מלאה ושלמה לפצועים. מי ייתן והשקט והשלווה יחזרו לבתיהם של תושבי כל מדינת ישראל, ושכל חיילינו יחזרו לביתם בריאים ושלמים".

הירשם לניוזלטר והתראות ספורט