חלקה השני של בחינת הרישוי בראיית חשבון נדחה ל-2 בפברואר

מועצת רוה"ח החליטה לדחות את חלקה השני של בחינת הרישוי בראיית חשבון - הבחינה בביקורת, שאמורה היתה להתקיים בשבוע הבא, לאור המצב בדרום ; ההחלטה מעוררת מורת-רוח בקרב סטודנטים רבים לראיית חשבון

מועצת רואי החשבון החליטה לדחות את חלקה השני של בחינת הרישוי בראיית חשבון - הבחינה בביקורת, שאמורה היתה להתקיים בשבוע הבא, ל-2 בפברואר - זאת לאור המצב הבטחוני בדרום.

בימים האחרונים פנו נבחנים מאזור הדרום למועצת רואי חשבון בבקשה לבוא לקראתם ולהקל עימם, זאת משום שלא התאפשר להם ללמוד כראוי עקב המצב.

המועצה החליטה על מתן ארכה של חצי שעה בבחינה לנבחנים מאזור הדרום. כן הבהירה כי לאחר הבחינה, תשקול המועצה מתן הקלות נוספות לנבחנים מהדרום וכן למגוייסים ללחימה.

לאור המצב, כאמור, החליטה היום המועצה על דחיית הבחינה.

החלטת מועצת רואי החשבון לדחות בחודש את מועד הבחינה, שהיתה אמורה להתקיים בשבוע הבא, מעוררת מורת-רוח בקרב סטודנטים רבים לראיית חשבון.

לדברי סטודנטים רבים, ההחלטה הופכת על פיה את כל תוכניותיהם. ראשית, הם נאלצו לקחת חופש ממשרדי רואי החשבון בהם התמחו לצורך התכוננות לבחינה. כעת, עם דחיית מועד הבחינה, הם ניצבים בפני שוקת שבורה מבחינת משרד רואי החשבון שהעסיק אותם, שלא לדבר על כך שלו ידעו מראש על המועד המאוחר יותר - לא היו ממהרים לקחת חופשה לצורך לימודים.

שנית, לטענת סטודנטים רבים, הם לומדים באופן אינטנסיבי לקראת הבחינה, ובעוד חודש הזיכרון שלהם כבר יהיה פחות טרי מבחינה זו.

שלישית, לטענתם, חלק גדול מהסטודנטים תכננו חופשות לאחר הבחינה, או בלשונם "חופשות התפרקות". כתוצאה משינוי המועד הם נאלצים לבטל את תוכניותיהם, וחלקם אפילו יפסידו כסף כתוצאה מביטול נסיעות וטיסות.

הסטודנטים טוענים כי עם כל ההבנה, הם מצפים מהמועצה שתיתן פיתרון מוצלח יותר, שמצד אחד ייתן מענה לסטודנטים הנפגעים - תושבי אזור הדרום או מגוייסים, ומצד שני לא יפגע בכל הסטודנטים האחרים.