קומטאץ' חתמה על 13 הסכמי OEM חדשים ברבעון הרביעי

מספר הסכמי ה-OEM של החברה, המספקת מוצרים לאבטחת דואר אלקטרוני ורשת, הגיע בסך-הכל ל-116, מתוכם 32 נחתמו במהלך 2008 ; המנכ"ל, גדעון מנטל: "ההישג נובע מאיכות המוצרים, היציבות הפיננסית והאסטרטגיה החדשה"

בכל מה שקשור להיקף ההסכמים, חברת התוכנה קומטאץ' סוגרת רבעון רביעי חזק. החברה, המספקת מוצרים לאבטחת דואר אלקטרוני ורשת, חתמה במהלך הרבעון על 13 הסכמי OEM חדשים, ובסך הכל הגיע מספר הסכמי ה-OEM שלה ל-116, מתוכם 32 שנחתמו במהלך שנת 2008. שותפי ה-OEM של קומטאץ' משתמשים בטכנולוגיית החברה לאבטחה.

קומטאץ' גם חתמה במהלך הרבעון האחרון של 2008 שלוש עסקאות שקשורות למוצר החדש שהיא מציעה, ומיועד לאבטחת רשת. החברה מצפה שההשפעה של העסקאות הללו על הכנסות החברה תהיה במהלך המחצית השנייה של 2009.

"חתימה על 13 שותפויות חדשות ברבעון בודד היא הישג מרשים", אמר גדעון מנטל, יו"ר ומנכ"ל קומטאץ'. "אני מייחס הישג זה לשלושה גורמים עיקריים: איכות המוצרים שלנו, היציבות הפיננסית שלנו והאסטרטגיה החדשה שלנו הכוללת היצע של מספר מוצרים המשלבים אבטחת דואר אלקטרוני ואבטחת רשת, אשר הופכת את קומטאץ' לספקית פתרון כולל נגד איומים ברשת באמצעות שותפויות OEM. בזמן שאנו ממשיכים לראות את השפעת המצב המאקרו-כלכלי המאתגר על מספר מלקוחותינו, צבר ההזמנות הנוכחי שלנו ממשיך להיות חזק", הוסיף מנטל.

קומטאץ' נסחרת ברשימת הקפיטל מרקט של הנאסד"ק ושווי השוק שלה הוא 47 מיליון דולר.