מנכ"ל מיקרוסופט, סטיב באלמר, חשף את "חלונות 7"

באלמר התייחס גם לשותפות החדשה עם וריזון וויירלס, במסגרתה תספק מיקרוסופט את שירותי החיפוש והפרסום הניידים ללקוחותיה של וריזון

סטיב באלמר, מנכ"ל מיקרוסופט , חשף אמש (ד') את הגירסה החדשה של החברה למערכת ההפעלה חלונות.

באלמר נשא את הנאום הראשון בתערוכה השנתית בלאס-וגאס לאלקטרוניקה למטרות צריכה, והוא השתמש בנאום זה כדי לתת פרטים על חלונות 7, המערכת שתירש את ויסטה, שספגה ביקורת נוקבת מפה לפה. הוא הודיע כי גרסה ראשונית של חלונות 7 תהיה זמינה באופן מקוון ב-9 יוני, אך הוא לא אמר מתי הגרסה הגמורה תהיה זמינה ברחבי העולם, אם כי ההערכות מדברות על תום השנה, או בתחילת 2010.

באלמר הכריז כי "מיקרוסופט צועדת לקראת הצגת הגרסה הטובה ביותר אי פעם של חלונות". הוא מקווה כי חלונות תישאר בלב 'מערכת השמש הטכנולוגית' של הצרכנים", אפילו שעולם המחשוב עובר בהתמדה מתוכנות המוטענות מתוך המחשב ל"מחשוב עננים" (תוכנות רשת) ומחשוב בסלולר. כמו כן, באלמר הודיע על זמינותה באופן מקוון של Windows Live, סדרה חינמית של תוכנות.

הוא גם התייחס לשותפות החדשה עם וריזון וויירלס, במסגרתה תספק מיקרוסופט את שירותי החיפוש והפרסום הניידים ללקוחותיה של וריזון, "במחצית הראשונה של 2009". בחודשים האחרונים הועלו השערות לגבי מי מענקיות האינטרנט - מיקרוסופט, גוגל או יאהו - תזכה בכות לספק שירותי חיפוש ניידים ללקוחותיה של החברה, המבטיחה להיות ספקית הסלולר הגדולה ביותר בארה"ב.