גם בתעשיית הפורנו רוצים חילוץ: "האמריקנים יכולים בלי מכוניות אבל לא יכולים בלי סקס"

לארי פלינט, המו"ל של המגזין "האסלר", וג'ו פרנסיס, מנכ"ל "גירלס גון וויילד", פנו בבקשה משותפת לקונגרס להזרים 5 מיליארד דולר למגזר תעשיית הפורנוגרפיה בארה"ב

בתעשיית הפורנוגרפיה בארה"ב קוראים לממשל להעניק סיוע חירום בהיקף של מיליארדי דולרים לתעשיית שירותי הבידור למבוגרים, כדי לעזור לה "לצלוח את הזמנים הקשים הממתינים לה". לארי פלינט, המו"ל של המגזין "האסלר", וג'ו פרנסיס, מנכ"ל "גירלס גון וויילד", פנו בבקשה משותפת לקונגרס להזרים 5 מיליארד דולר למגזר.

לטענתם, ההאטה הכלכלית פוגעת בתעשיית הפורנו, והסיוע הפדרלי נחוץ כדי "להמריץ את הדחף המיני של האומה האמריקנית". השניים טוענים כי לתעשיית הפורנו מגיעה אותה עזרה שקיבלו הבנקים ויצרניות הרכב.

בהודעה של פרנסיס נאמר כי "הקונגרס הראה נכונות לסייע לתעשיות החשובות ביותר במדינה. תחושתנו היא שמגיע לנו יחס דומה. בזמנים כלכליים קשים, האמריקנים משתמשים באמצעי הבידור כדי להקל על עצמם, והמגמה הגוברת היא להשתמש בשירותי בידור למבוגרים".

לעומתו טוען פלינט כי המצב הכלכלי הקשה מכרסם בדחף המיני הלאומי. "אנשים נכנסו לדיכאון וזה פוגע בפעילותם המינית. זה מאוד לא בריא לאומה. האמריקנים יכולים להסתדר בלי מכוניות, אבל הם לא יכולים להסתדר בלי סקס", אמר פלינט.

"עם כל הצרות הכלכליות וההפסדים הכספיים האלה, הסקס פשוט יצא להם מהראש. הגיע הזמן שהקונגרס ישקם את תאבונה המיני של אמריקה, והדרך היחידה היא לתמוך בשירותי הבידור למבוגרים, ויפה שעה אחת קודם".

ארגונים שמרניים הידועים כמתנגדים הבולטים ביותר לתעשיית הפורנו אמרו שהם אינם מתייחסים ברצינות לבקשה. מייקל דפרימו, אחד מדוברי התאחדות המשפחה האמריקנית, אמר כי "אין ספק שהם מתנהגים בחוצפה. יש בהודעה שלהם איזה לגלוג נסתר. ללארי פלינט יש חוש הומור, וקרוב לוודאי שהוא מהתל בקונגרס".