יונית לוי זוכה לתמיכה לא צפויה מערוץ 10: "עיתונאית ומגישה מהשורה הראשונה; חברת החדשות שולחת לה כתף תומכת"

בשבועות האחרונים חתמו 34,518 גולשים על עצומה שקראה להדחתה של לוי מהגשת מהדורת החדשות המרכזית בערוץ 2

לאור גלי אי-האהדה העולים באינטרנט באחרונה כנגד יונית לוי, דבר הזוכה לאזכור בעתונים השונים, זוכה מגישת מהדורת החדשות המרכזית של חדשות ערוץ 2 לתמיכה מגורם לא צפוי - חדשות 10 המתחרה.

בהודעה מטעם חדשות ערוץ 10 נמסר כי "בחברת החדשות של ערוץ 10 הביעו הסתייגות חריפה מהעצומה המופצת באינטרנט נגד מגישת המהדורה המרכזית בחדשות 2, יונית לוי. זכותם של צופים לחבב או להסתייג מאישיות טלוויזיונית כזו או אחרת, אבל כשזה הופך לפרץ של שנאה שמלווה בביטויים מעוררי חלחלה - הבטן מתהפכת. יונית לוי היא עיתונאית ומגישה מהשורה הראשונה, וכל חברת החדשות של ערוץ 10 שולחת לה כתף תומכת".

בשבועות האחרונים הוחתמה עצומה באינטרנט שקראה להדחתה של לוי מהגשת החדשות, והיום (ג') נסגרה לחתימות: "העצומה נסגרה לחתימות והשיגה את מטרתה - יונית הבינה והפסיקה להעביר את דעותיה האישיות בכל דרך שהיא בעת שידוריה, וכך אנו מקווים שתמשיך", נכתב היום.

על העצומה חתמו 34,518 איש, כשהמטרה היתה איסוף של 10,000 חתימות.

"אני מודה מאוד ליונית עצמה שהפסיקה עם כך, ורוצה לציין שאני מאוד מצטערת שהיה צריך להיגרם לה צער והדברים לא השתנו עוד לפני שזה הגיע למצב כזה, למרות שהגיעו תלונות רבות לערוץ בנושא זה עוד לפני עצומה זו", כתבה מארגנת העצומה שסירבה להזדהות.

"אני חייבת לציין שיונית היא אישה מדהימה באישיותה וביופיה, והיא מהווה מודל לחיקוי עבורי ועבור נערות ונשים רבות. הבעיה היחידה שהיתה לי עם יונית - ואני מקווה שכך גם לכל חותמי העצומה - היתה ההתבטאויות שלה במהלך שידוריה, בהם נקטה עמדה אישית ברורה ולא שום דבר אחר! אני, מנהלת העצומה, צופה ומעריצה אדוקה מאוד של יונית מזה מספר שנים, ולכן נמנעתי ואמשיך להימנע מהזדהות מלאה", כתבה.

על עצומה הקוראת לתמיכה ביונית לוי חתמו עד כה 275 איש בלבד. מלבד זאת ישנן עצומות נוספות באתר עצומה, בהן מציעים גולשים מגישים שונים לחדשות.