גיל סמסונוב מועמד לתפקיד יו"ר איגוד חברות הפרסום

בכירים רבים בענף - ביניהם גם רמי שלמור, היו"ר הנבחר שפרש - תומכים במועמדותו של סמסונוב ; סמסונוב: "אקבל החלטה בנושא בקרוב"

בכירים בענף הפרסום - ביניהם גם יו"ר איגוד חברות הפרסום, רמי שלמור - פנו בימים האחרונים לגיל סמסונוב, מבעלי משרד הפרסום גליקמן-נטלר-סמסונוב, בהצעה לקבל על עצמו את תפקיד יו"ר איגוד חברות הפרסום - כך נודע ל"גלובס".

באיגוד נהוג שעל השולחן מונחת מועמדות של אדם אחד בלבד לתפקיד היו"ר, שזוכה לתמיכה רחבה בענף, ותהליך אישורו בהצבעה הוא כמעט אוטומטי.

רמי שלמור אמר ל"גלובס": "סמסנוב היה בשנים האחרונות אחד מחברי ההנהלה הבולטים באיגוד חברות הפרסום. אין לי ספק שיש לו הרבה לתרום באתגרים ובהתמודדויות בפניהם ניצב הענף בימים אלה".

בדרך-כלל נערכות הבחירות לתפקיד יו"ר איגוד חברות הפרסום מדי שנתיים, במקביל לבחירת חברי ההנהלה. אולם, בקדנציה הנוכחית התנהלו הדברים מעט אחרת, כאשר היו"ר הנבחר, רמי שלמור, נקלע ביחד עם משרדו לסכסוך משפטי מתוקשר מול ראובני-פרידן. הסכסוך דרש ממנו לטענתו "הורדת כפפות" ופעולה בדרך שאיננה ממלכתית, ושלמור לקח פסק זמן מתפקיד היו"ר. כששלמור הבין כי הסכסוך המשפטי לא יסתיים בקרוב, הוא ביקש לוותר לגמרי על התפקיד והציע לקיים בחירות חדשות.

היו"ר שייבחר צפוי להתמודד עם אתגרים קשים בתקופת כהונתו: המלחמה שפתח (שוב) ערוץ 10 בכל נושא עמלות היתר והמאבק מול מועצת הרשות השנייה, שמנסה אף היא להכניס שינויים במצב הקיים בשוק הטלוויזיה בנוגע לעמלות היתר.

גיל סמסונוב מסר בתגובה כי הוא עדיין לא החליט אם בכוונתו להתמודד על התפקיד. "עליי לדון בכך עם שותפי למשרד, ורק אז אקבל החלטה. מדובר בתפקיד שדורש השקעה של זמן, וגם המשרד, על כל השינויים שעבר בתקופה האחרונה, דורש זמן לניהולו".