אודיוקודס מצטרפת למגמת קיצוצי השכר: המנהלים יקצצו 10% משכרם והעובדים יקצצו 6%

קיצוץ השכר בא בהמשך לתוכנית התייעלות שמבצעת החברה בתקופה האחרונה ; בשבוע שעבר אודיוקודס חתכה את תחזית ההכנסות לרבעון הרביעי

חברת אודיוקודס , בניהולו של שבתאי אדלרסברג, הפועלת בתחום ה-VoIP - העברת קול ברשת, מתחילה לפעול בכיוון של הפחתת הוצאות ועלויות, לאחר שבשבוע שעבר חתכה את תחזית ההכנסות לרבעון הרביעי של 2008.

החברה הודיעה כי החל ממחר שכרם של מנהלי החברה יקוצץ ב-10%, ושכרם של כלל העובדים יקוצץ ב-6%. קיצוץ השכר בא בהמשך לתוכנית התייעלות שמבצעת החברה בתקופה האחרונה.

"קיצוצי השכר הם צעד מבין הצעדים שנוקטת החברה במטרה לשפר את היעילות התפעולית ואת התחרותיות של החברה בסביבת עסקית מאתגרת", אמר שבתאי אדלרסברג, נשיא ומנכ"ל אודיוקודס. "אנחנו מודעים לתרומה המשמעותית שנותנים עובדינו להשגת מטרות אלו". הוסיף.

נזכיר כי אודיוקודס הודיעה בשבוע שעבר כי הכנסותיה יסתכמו בטווח שבין 39-41 מיליון דולר וזאת לעומת הקונצנזוס שצפה להכנסות של 42.12 מיליון דולר. בסוף הרבעון שעבר אודיוקודס צפתה כי ברבעון הרביעי היא תרשום רווח Non-GAAP של 34-37 סנט למניה (13.8-15 מיליון דולר). במקביל, היא צפתה שהכנסות הרבעון הרביעי יהיו נמוכות ב-5%-10% ביחס לרבעון השלישי, כך שבשנה כולה ההכנסות יסתכמו ב-178-180 מיליון דולר - קרוב לרף התחתון של התחזית הקודמת (180-185 מיליון דולר). "אנחנו זהירים לאור מה שקורה בשוק", הסביר אז מנהל הכספים, נחום פלק. "2008 היא שנה קשה, אבל אנחנו מסיימים אותה יפה".