25% מהאוהדים בפרמיירליג שוקלים לא לחדש את המנוי

כך עולה מסקר של חברת וירג'ין מאני ; אוהד כדורגל בליגה האנגלית הבכירה מוציא בממוצע 95.6 ליש"ט עבור ביקור במשחק, עלייה של 22.6% בהשוואה להוצאה הכספית לפני שלוש עונות

אוהד כדורגל בפרמיירליג מוציא בממוצע 95.6 ליש"ט עבור ביקור במשחק ליגה, עלייה של 22.6% בהשוואה להוצאה הכספית לפני שלוש עונות. כך עולה מסקר שערכה חברת Virgin Money בקרב 3,887 אוהדי כדורגל באנגליה.

עוד עולה מהסקר, שבשל יוקר הכרטיסים והמנויים בליגה, כל אוהד רביעי שוקל לוותר על המנוי ולא לחדש אותו לעונת המשחקים הבאה, וכל אוהד עשירי שוקל לחלוק את המנוי הבא ביחד עם שותף אחד לפחות במטרה לצמצם עלויות.

ווסטהאם יונייטד ובלקבורן הם שני המועדונים שלפי הסקר נמצאים במקום הגרוע ביותר מבחינת שביעות רצון המנויים - 37% מהאוהדים של שני המועדונים האלו שהשתתפו בסקר ציינו כי הם אינם מתכוונים לחדש את המנוי בעונה הבאה. 36% מאוהדי מנצ'סטר יונייטד שהשתתפו בסקר ציינו כי הם שוקלים שלא לחדש את המנוי, לעומת 26% מאוהדי צ'לסי ו-24% מאוהדי ארסנל. המועדון שאוהדיו הביעו את שביעות הרצון הבולטת ביותר הם וויגאן אתלטיק - רק 14% מאוהדי הקבוצה שהשתתפו בסקר ציינו כי הם שוקלים שלא לחדש את המנוי.

גראנט באטר, אחד מיוזמי הסקר, אמר כי "אוהדי כדורגל הם אנשים לויאליים, אבל כאשר נמצאים בתקופה בה אנשים חוששים לאבד את מקום העבודה שלהם הם חושבים על כל דרך אפשרית לחסוך בהוצאות. אף מגזר במשק לא חסין מפני המצב הכלכלי הנוכחי, ומועדוני כדורגל צריכים להתחיל לתת את הדעת איך להקל על האוהדים שלהם".

הירשם לניוזלטר והתראות ספורט