תאונת מטוס נוסעים בניו-יורק: ביצע נחיתת חירום בנהר ההאדסון - כל 146 הנוסעים חולצו בשלום

ע"פ הדיווחים מניו-יורק, במהלך ההמראה הטייס הודיע שהציפורים פגעו במנוע והוא מתכוננן לנחיתת חירות. הועברה הודעה לאנשי משמר החופים שהספיקו לפנות את האזור ולאפשר את נחיתת החירום של המטוס, בנהר

סמוך ל-23:00 שעון ישראל (16:00 שעון ניו יורק) משטרת ניו-יורק ויחידות ההצלה בעיר, דיווחו על תאונת מטוס נוסעים שביצע נחיתת חירום אל תוך נהר ההאדסון בניו-יורק. כפי הנראה, המטוס פגע בלהק ציפורים, ששיבשו את מנועיו וגרמו להתרסקות.

כל 146 הנוסעים חולצו בשלום מהמטוס, כולל צוות התעופה.

ע"פ הדיווחים מניו-יורק, במהלך ההמראה הטייס הודיע שהציפורים פגעו במנוע והוא מתכונן לנחיתת חירות. הועברה הודעה לאנשי משמר החופים שהספיקו לפנות את האזור ולאפשר את נחיתת החירום של המטוס, בנהר.

מדובר בטיסה פנימית מנמל תעופה לה גווארדיה בניו יורק שטסה אל שרלוט קרוליינה. זהו מטוס של חברת יו. אס, אייר ווייס, תוצרת איירבאס. מעבורות נוסעים הנמצאות סביב חלקי המטוס זורקות חגורות הצלה אל תוך המים.

מתמונות ראשונות שהגיעו מהמקום עולה כי גוף המטוס שלם לחלוטין וככל הנראה הטייס נחת נחיתת אונס על המים. חלק מהנוסעים יצאו מדלתות החירום וחלקם ממתינים לחילוץ בעודם עומדים על הכנפיים של המטוס עד שמעבורות יחלצו אותם. בין הניצולים ישנם גם ילדים שחולצו ללא פגע.