יעקב סודרי, מנכ"ל מלון דן תל-אביב, יחליף את אריאל קפון כמנכ"ל מלונות אפריקה ישראל

סודרי: "אני מאמין שיחד נוכל להצעיד את מלונות אפריקה ישראל בדרך חדשה ומוצלחת"

מנכ"ל קבוצת אפריקה ישראל ויו"ר מלונות אפריקה ישראל, איזי כהן, הודיע על מינויו של יעקב סודרי לתפקיד מנכ"ל זרוע המלונות של הקבוצה. סודרי יחליף בתפקידו את אריאל קפון, אשר ביקש לאחרונה לסיים את תפקידו, בתום 5 שנים כמנכ"ל אין מלונות אפריקה ישראל. יעקב סודרי בן 52, נשוי לאורנה ואב ל-3.

יעקב סודרי כיהן מאז 1998 כמנכ"ל מלון דן תל אביב. קודם לכן כיהן, מאז 1989 כמנכ"ל מלון דן אכדיה ומלון דן קיסריה. הוא החל את דרכו בשנת 1979 כקצין בטחון במלון דן אכדיה. במהלך השנים עבר שורת תפקידים ארוכה בבתי המלון בארץ ובחו"ל, וביניהם FAIRMONT בסן פרנסיסקו, גולדן טוליפ בהולנד ומלון צ'רצ'יל בלונדון.

במהלך שהותו בחו"ל רכש הכשרה מקצועית בתחומי המלונאות באוניברסיטת CORNELL בארה"ב ובארץ השלים הכשרה מקצועית בתחומי ניהול בתי מלון וניהול משאבי אנוש מהטכניון. ברשותו תואר ראשון - BA במנהל עסקים.

"אני מברך על מינויו של יעקב סודרי לתפקיד מנכ"ל מלונות אפריקה ישראל. יעקב סודרי מנהל מצויין, בעל רקורד מרשים ביותר וניסיון רב בענף המלונאות והתיירות. הוא ינהיג את רשת מלונות אפריקה ישראל ויוביל אותה להישגים מרשימים כבר בעתיד הקרוב", הגיב כהן למינוי.

יעקב סודרי לכשעצמו אמר כי "אני חש, כי לאחר שורת תפקידים ארוכה, אני בשל ומוכן לאתגר אחר ושונה בדרך חדשה. ברצוני להודות למיקי פדרמן, יו"ר חברת מלונות דן ולעמי הירשטיין, מנכ"ל החברה, על שנים ארוכות של שיתוף פעולה, בחברה שהייתה עבורי בית חם ומשפחה. אני מודה ללב לבייב, יו"ר אפריקה ישראל ולאיזי כהן, יו"ר מלונות אפריקה ישראל ומנכ"ל אפריקה ישראל, על האמון הרב שניתן בי ומאמין שיחד נוכל להצעיד את מלונות אפריקה ישראל בדרך חדשה ומוצלחת".