יועץ תקשורת חדש לרשות ניירות ערך: זמיר דחב"ש

משרדו של דחב"ש, שלום ת"א, יעבוד לצד דובר הרשות, אורי קציר ; יחליף את משרד ייעוץ התקשורת גילאב, שהחליט באחרונה לחדול מעבודתו עם רשות ניירות ערך - בין היתר על רקע עבודתו עם חברות ציבוריות רבות

יועץ תקשורת חדש לרשות ניירות ערך: הרשות שכרה את שירותיו של - זמיר דחב"ש, על רקע המשבר הכלכלי שיעמיד בפניה בשנה הקרובה "אתגרים משמעותיים הדורשים היערכות אסטרטגית תקשורתית רחבה".

דחב"ש נכנס לתפקידו במקום משרד ייעוץ התקשורת גילאב, שהחליט באחרונה לחדול מעבודתו עם רשות ניירות ערך, בין היתר על רקע עבודתו עם חברות ציבוריות רבות, מה שעשוי היה להעמידו בניגוד עניינים.

משרדו של דחב"ש, שלום תל-אביב, יעבוד לצד דובר הרשות, אורי קציר, ויסייע לרשות ביישום תוכנית תקשורתית התואמת את יעדיה, כולל הקמת בית משפט כלכלי, קידום אכיפה אזרחית משלימה לאכיפה הפלילית ויצירת מערך תקינה מנהלית שיקנה לרשות סמכות להסדיר נושאים בהוראות מינהליות.

רשות ניירות ערך צפויה לארח ביוני הקרוב את כנס הארגון הבינלאומי של רשויות ניירות הערך (IOSCO) - אירוע המהווה אתגר משמעותי עבור הרשות.

לדברי דחב"ש, "בשנים הקרובות צפוי שוק ההון, כמו גם הכלכלה כולה, להתמודד עם השלכותיהם של אירועים גלובליים חסרי תקדים. דווקא בתקופה זו, האתגר של סיוע לרגולטור חשוב כמו הרשות לבצע את תפקידו כמגן על זכויות המשקיעים בניירות ערך, הוא גדול ומשמעותי במיוחד".

משרד שלום תל-אביב, שהוקם על-ידי דחב"ש ורינת פרידמן, קשור עם רשת יחסי הציבור הבינלאומית ווגנר-אדסטרום.