Haier טלקום תטמיע התוכנה של רד בנד בסלולרים שהיא מייצרת

חברת הסטארט-אפ הישראלית המפתחת תוכנה לעדכון מרחוק, רד בנד, מרחיבה את פריסתה במזרח ; התוכנה שלה קיימת כבר בכ-400 מיליון טלפונים סלולריים בעולם

חברת הסטארט-אפ הישראלית רד בנד מרחיבה את פריסתה במזרח. החברה, המפתחת תוכנה לעדכון מרחוק, הודיעה כי יצרנית הטלפונים הסלולריים הסינית, האייר (Haier) טלקום, בחרה להטמיע את התוכנה של רד בנד בטלפונים שהיא מייצרת עבור ענקית שירותי הטלקום הסינית צ'יינה מובייל.

החברה האם של האייר טלקום - האייר אלקטרוניקה - נציין, היא יצרן האלקטרוניקה הרביעי בגודלו בעולם.

ההסכם בין החברות יתייחס לתוכנת ה-vCurrent של רד בנד, שמבצעת עדכוני תוכנה מרחוק (FOTA), וכן לתוכנת החברה שמאפשרת את ניהול המכשיר הסלולרי, מה שיאפשר למפעיל הסלולרי לעדכן יישומים ושירותים למכשירים.

רד בנד, שמנוהלת על ידי יורם זלינגר, הוקמה בשנת 1999, ובסוף שנת 2008 התוכנה שלה קיימת כבר בכ-400 מיליון טלפונים סלולריים בעולם.

החברה מובילה בשוק ה-FOTA, עם נתח של יותר מ-50%, כאשר על פי הערכות קודמות עתיד השוק לצמוח לכ-85% משוק הטלפונים הסלולריים עד 2009.

על פי הערכות, רד בנד סיימה את 2007 עם הכנסות של כ-20 מיליון דולר, ואת 2008 הייתה אמורה לסגור עם יותר מ-30 מיליון דולר הכנסות, כשבעבר צפה זלינגר כי החברה תעבור לרווחיות עד סוף 2008.