הפרסומת הזכורה והאהובה השבוע: הדובים של אורנג' באמצעות שלמור-אבנון-עמיחי

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לאורנג', תחת הסלוגן "יחד הכל מתחבר", היתה המושקעת ביותר בזמן מדיה ; 3 פרסומות שאינן משודרות בפועל - דיסקונט, שטראוס ו-yes - הצליחו להיכנס השבוע לטבלאות הזכורות והאהובות

הפרסומת של אורנג' באמצעות שלמור-אבנון-עמיחי היא הפרסומת הזכורה והאהובה ביותר השבוע. הפרסומת זוכה לשיעורי זכירה העומדים על 18.8% ושיעורי אהדה העומדים על 22.9%. מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי הפרסומת היא המושקעת ביותר השבוע עם סך ההשקעה העומד על כ-1.6 מיליון דולר במחירי מחירון.

לדברי ד"ר רינה דגני, 3 פרסומות שלא שודרו השבוע השתלבו בכל זאת בדירוג. הראשונה היא הפרסומת של בנק דיסקונט באמצעות משרד הפרסום יהושע TBWA. הפרסומת ממוקמת השבוע במקום החמישי בטבלת הפרסומות הזכורות עם שיעורי זכירה העומדים על 3.9%, ובמקום השלישי בטבלת הפרסומות האהובות עם שיעורי אהדה העומדים על 12.3%.

פרסומת נוספת המשתלבת בדירוג למרות שכבר איננה משודרת היא הפרסומת לשטראוס באמצעות שלמור-אבנון-עמיחי הממוקמת במקום שלישי בטבלת הפרסומות הזכורות ובמקום הרביעי בטבלת הפרסומות האהובות.

גם הפרסומת ל-yes באמצעות מקאן-אריקסון כבר אינה באוויר, אך תופסת את המקום השביעי בטבלת הפרסומות הזכורות והמקום השישי בטבלת הפרסומות.

בניגוד למגמת הירידה בהשקעה בתחום הפרסום לה היינו עדים בשבועות האחרונים, השבוע חלה עלייה מתונה בהשקעה בפרסומות והחסויות. מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה, כי חלה עלייה במספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע (184 לעומת 179). כמו כן, ניכרת עליה של כ-15% בסך התקציבים שהושקעו בקמפיינים הפרסומיים, והשבוע סך ההשקעה עומד על כ-22.5 מיליון דולר (לעומת 19.3 מיליון בשבוע שעבר).