אפריקה ישראל שיווקה 85% ממרכז BIG Fashion שתשיק בנצרת בהשקעה של 90 מיליון שקל

מרכז הקניות משתרע על פני 12,500 מ"ר, וצפוי להיפתח לציבור באפריל הקרוב ; המרכז אמור לשרת את אוכלוסיית נצרת עלית והישובים שסביב לה, וכן את יישובי הגליל התחתון והעמקים

הנהלת מרכז הקניות BIG Fashion בנצרת, שבבעלות אפריקה ישראל , ביג וב.ס.ט. הודיעה על שיווק 85% משטחי המסחר במתחם. המרכז נבנה בהשקעה כוללת של כ-90 מיליון שקל והוא צפוי להיפתח לציבור באפריל הקרוב.

המרכז משתרע על פני 12,500 מ"ר. בין הרשתות ששכרו שטחים במרכז נמצאות ZARA עם מחלקת נשים, גברים וילדים, וכן קסטרו, פוקס, אדידס, נייקי, טימברלנד, סופר פארם, אמפוריום, bebe, NINE WEST, הוניגמן, קרייזי ליין, לוצ'י, ללין,, פול אנד בר, קרביץ ובאג מחשבים.

החוזים נחתמו לתקופה של שלוש עד חמש שנים עם אופציות להארכה, ודמי השכירות הממוצעים בקניון עומדים על 50 דולר למ"ר לחודש. מתחם המזון המהיר יכיל 1,000 מ"ר, כולל סניף של מקדונלד'ס.

הנהלת הקניון מסרה עוד, כי זכייני רשת האופנה GAP מנהלים מגעים להשכרת חנות במרכז, לצד מתעניינים נוספים מתחום האופנה. עוד מסרה ההנהלה כי "העיר נצרת וסביבתה צמאה למותגים מובילים ואנחנו מתכוונים להביא לעיר משב רוח מרענן של מותגים עולמיים, חלקם לראשונה בישראל".

מרכז BIG Fashion אמור לשרת את אוכלוסיית נצרת עלית והישובים שסביב לה, וכן את יישובי הגליל התחתון והעמקים ואת המטיילים שמגיעים לסביבה.