בירם ודויטש לא מוותרים: שלחו לפניקס התראה אחרונה לפני נקיטת הליכים משפטיים

"אם הפניקס לא תחזור בה מהודעת ביטול ההסכם, לא נהסס למצות את זכויותינו בהליכים משפטיים; עילת הביטול חסרת יסוד, מבחינה משפטית וכן עובדתית, וההסכם הוא שריר וקיים". לשון ההודעה

רוני בירם, וגיל דויטש, מייסדי אקסלנס , שלחו היום (ה') לחברת הפניקס התראה אחרונה, לפני נקיטת הליכים משפטיים. "אם הפניקס לא תחזור בה מהודעת ביטול ההסכם, לא נהסס למצות את זכויותינו בהליכים משפטיים". לשון ההודעה.

ביום ראשון מאוחר בערב הודיעה הפניקס לבירם ודויטש חד צדדית, על ביטול העסקה לרכישת יתרת אחזקות דויטש ובירם באקסלנס, "בשל הפרה יסודית של ההסכם וחוסר תום לב העולים מסירובם של המוכרים לאפשר בדיקה הוגנת של הנתונים הכספיים".

בירם ודויטש מסרו אז בתגובה: "זאת תהיה מחמאה גדולה לקרוא למהלך של הפניקס 'תעלול משפטי', כי הוא אפילו לא מתקרב לכך. בשורה התחתונה, יש חברת ביטוח בישראל שמודיעה כי איננה מתכוונת לכבד הסכמים ולעמוד בהתחייבויותיה. זהו מסר קשה ביותר לציבור הקשור בהפניקס, במיוחד בשל העובדה כי זו הפעם השנייה שיצחק תשובה מנסה להתנער מהסכם, כפי שעשה בעסקת ילמולי. אנו מאמינים כי לא הפניקס ולא עורכי דינה יקבעו מהו הסכם מחייב בישראל - הערכאות המשפטיות הן אלה שיעשו זאת".

במכתבם מהיום, בירם ודויטש טענו נגד הפניקס, דרך עורך דינם, עו"ד ניר כהן, לשם ושות', כי "עילת הביטול חסרת יסוד, מבחינה משפטית וכן עובדתית, וההסכם הוא שריר וקיים". "הודעת הביטול הינה מראית עין שנועדה לייצר תנאים למשא ומתן להפחתת התשלום - זהו ניסיון פסול ושקוף, ולא יצלח בידי חברתכם".

כן נטען בהודעה כי דרך הפעולה של הפניקס, גרמה נזקים לא מבוטלים, ובירם ודויטש רואים בהפניקס אחראית לפצותם בגינם.