ביהמ"ש דחה שוב בקשת לביזיון בית משפט של ראובני-פרידן נגד שלמור ויוניוב

כזכור, שלשום קבע ביהמ"ש כי לאור פסק הבוררות שקיצר את צו המניעה נגד העסקת יוניוב בשלמור, פוקע צו המניעה הזמני שנקבע נגדו - אותו צו עליו התבססה בקשתו של ראובני-פרידן לביזיון, ולכן אין עילה לסנקציה

שופט בית המשפט המחוזי התל-אביב, יהודה זפט, דחה היום (ג') שוב בקשה של משרד הפרסום ראובני-פרידן לקבוע כי משרד בעלי משרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי ואורן יוניוב אשמים בביזיון בית המשפט.

כזכור, שלשום (א') קבע זפט כי לאור פסק הבוררות שקיצר את צו המניעה נגד העסקת יוניוב בשלמור, פוקע צו המניעה הזמני שנקבע נגדו - אותו צו עליו התבססה בקשתו של ראובני-פרידן לביזיון, ולכן אין עילה לסנקציה.

כפי שפורסם ב"גלובס", זפט נתן בעבר צו מניעה זמני האוסר על שלמור להעסיק את יוניוב, במישרין ו/או בעקיפין, בתחום המדיה. לאחר קבלת צו המניעה הודיע יוניוב ללקוחות חברת המדיה יוניון - החברה החדשה שהוקמה לאחר שיונייטד חדלה לפעול, כי הבעלות המלאה על החברה החדשה היא שלו ולכן הם אינם מנועים מלעבוד עימה בעטיו של צו המניעה. ראובני-פרידן טענו כי מדובר במהלך שאינו אלא "פיקציה", אשר נועד לאפשר לשלמור וליוניוב להפר את צו המניעה ולרוקן מתוכן את החלטת בית המשפט.

במסגרת הליך הבוררות שמתקיים בין הצדדים, החליט הבורר, השופט בדימוס בועז אוקון, לקצר את צו המניעה, וקבע כי יוניוב מנוע מלעבוד עם שלמור למשך שנה.

ראובני-פרידן ביקשו עתה להפוך את החלטת הבורר לפסק דין שעל בסיסו ייקבע ביזיון בית המשפט, אולם כאמור בקשתם נדחתה, והשופט ציין כי "על עוד לא אושר פסק הבורר, אין באי ציות לו כדי לבסס סעד לאכיפה".