מגדל שוקי הון: "בקו הגמר של 2008 - נייס תשכיל לנצל את המשבר לטובת גידול בנתח השוק שלה"

"נייס לא חסינה מהמשבר העולמי, אך המגזר הביטחוני ופתרונות החברה בתחום הרגולציה, צפויים להמשיך ולצמוח" ; חוזרים על המלצת "תשואת יתר", במחיר יעד של 30 דולר למניה - גבוה ב-50% ממחירה בשוק

במחלקת המחקר Sell Side של מגדל שוקי הון פירסמו היום (א') סקירה על מניית נייס , לקראת פרסום תוצאותיה הכספיות לרבעון הרביעי של 2008, הצפוי ליום רביעי הקרוב.

במגדל מעריכים כי התוצאות של נייס לא צפויות לאכזב, וכי הן יעמדו בטווח התחזית של החברה. לעומת זאת, מציינים הכלכלנים, 2009 כולה צפויה להיות שנה מאתגרת עם קיטון חד בשיעור הצמיחה האורגנית.

"למרות שנייס לא חסינה מהמשבר העולמי, אומרים במגדל, המגזר הביטחוני ופתרונות החברה בתחום הרגולציה, צפויים להמשיך ולצמוח, ולהוות משקל כנגד הירידה בביקושים של מרכזי שירות הלקוחות".

במגדל מעריכים כי גם קופת המזומנים של נייס, בגובה של כ-450 מיליון דולר, מהווה יתרון תחרותי משמעותי בתקופה של משבר נזילות, וצפויה לאפשר לחברה לחזק את מעמדה התחרותי - הן באמצעות השקעות המחקר ופיתוח והן בעזרת רכישות אסטרטגיות.

"בקו הגמר של 2008, נייס תשכיל לנצל את המשבר הפיננסי לטובת גידול עתידי בנתח השוק שלה". מעריכים הכלכלנים. במגדל מעריכים כי נייס תציג הכנסות של 165 מיליון דולר, ורווח של 45 סנט למניה - בטווח התחזית של החברה להכנסות של 161-168 מיליון דולר ורווח של 46 סנט למניה.

לאור כל זאת, במגדל חוזרים על המלצת "תשואת יתר", במחיר יעד של 30 דולר למניה - גבוה ב-50% לעומת מחיר הסגירה של המניה ביום שישי בוול סטריט.