קניון ערים בכפר-סבא משתדרג: חכר עוד 600 מקומות חניה מהעירייה

הנהלת הקניון חכרה את קניון כיכר העיר מהחברה הכלכלית לפיתוח כפר-סבא, והשקיעה כמיליון שקל בשדרוגו ובהכנתו לשימוש באי הקניון

הנהלת קניון ערים בכפר סבא השקיעה כ-2 מיליון שקל בהרחבת ובהשבחת חניוני הקניון, בין היתר באמצעות חכירה של 600 מקומות חניה מהחברה הכלכלית כפר סבא.

בקניון ערים מחזיקה חברת אמות השקעות ב-10,207 מ"ר שטחי מסחר להשכרה (למשפחת חבס עוד 7,000 מ"ר בסמוך). הנהלת הקניון חכרה את קניון כיכר העיר מהחברה הכלכלית לפיתוח כפר סבא, והשקיעה כמיליון שקל בשדרוגו ובהכנתו לשימוש באי הקניון. מדובר בחניון תת קרקעי שממוקם באזור הקניון. החניון משתרע על פני שני מפלסים.

חכירת החניון נועדה לספק מענה למצוקת החניה שנוצרה בקניון, וכן להקל את דרכי הגישה.

בד בבד יישם הקניון השקעה נוספת של כמיליון שקל בשדרוג ובשיפוץ החניונים הקיימים, שכוללים מעל ל-1,000 מקומות חניה. השבחת החניונים היא חלק מתהליך ההשבחה הכולל של הקניון שבוצע לפני מספר חודשים בהשקעה של כ-10 מיליון שקל, ושכלל פתיחת מתחם אופנה ולייף-סטייל וכן מתחם מסעדות להתאמת הלך הרוח בקניון לקהל הצעיר ולקהל המשפחות.

לדברי מנכ"לית הקניון, אורית גלעד, "קניון ערים הוא הקניון המוביל בכפר סבא והשרון. מאחר שכמות המבקרים בו גדלה ומכיוון שהנוחות והשירות למבקרים עומדות בראש סדר העדיפויות החלטנו להגדיל את מספר מקומות החניה ולשדרג את החניה הקיימת". *