הסטארט-אפ Tvinci גייס 1.6 מיליון דולר מקיידן קפיטל וזוהר גילון

לדברי היזמים, פלטפורמת החברה מאפשרת ללקוחות להפיק רווחים מהמחשב האישי ומממיר הטלוויזיה על-ידי שימוש במערכת ניהול אחידה ואינטראקטיבית וממשק משתמש אחיד

חברת אינטרנט נוספת מגייסת הון בתקופה הלא פשוטה של המשבר. הסטארט-אפ Tvinci, המתמחה בפיתוח ושיווק פתרונות וידיאו באינטרנט עבור חברות מדיה ומפעילים סלולריים, השלים סבב גיוס הון ראשון של 1.6 מיליון דולר מקיידן קפיטל, בהובלת רון טמיר, ומזוהר גילון.

את Tvinci הקימו שלושה יזמים - עופר שעיו, שמשמש כמנכ"ל החברה; עידו ויזנברג, סמנכ"ל הפיתוח העסקי; וגיא ברקן, סמנכ"ל הטכנולוגיה (CTO). לדברי היזמים, פלטפורמת החברה מאפשרת ללקוחות להפיק רווחים מהמחשב האישי ומממיר הטלוויזיה על-ידי שימוש במערכת ניהול אחידה ואינטראקטיבית וממשק משתמש אחיד.

המודל העסקי של החברה מבוסס על תשלום חד-פעמי עבור האינטגרציה של הפלטפורמה, לצד תשלום חודשי עבור השימוש בטכנולוגיה אשר גדל לפי כמות הצפיות באתר או לפי הגידול במספר המשתתפים הפעילים.

עד כה הטמיעה Tvinci את פלטפורמות הווידיאו שלה בקרב לקוחות מפולין, איטליה, ספרד, הונגריה, בריטניה וישראל. בארץ מוטמעת הפלטפורמה באתר MTV ישראל ובפורטל הבידור החדש של פרטנר - אורנג' טיים. בין יתר לקוחותיה ניתן למצוא גם את ענקית המדיה הבינלאומית Viacom, בעלת המותגים VH-1, ניקולודיאון ו-Comedy Central.

לדברי שעיו, "הגיוס האחרון מהווה הבעת אמון של משקיעים מנוסים בתחום האינטרנט ובמיוחד על רקע התקופה בה אנו מצויים. בימים אלה מספר לא מבוטל של חברות מדיה ומפעילים סלולריים, שבאופן יחסי הכנסתם נפגעה פחות מהמשבר, מגלים עניין במתן שירותי וידיאו מתקדמים על בסיס האינטרנט על מנת להרחיב את מקורות ההכנסה שלהם ולספק שירותי ערך מוסף ללקוחותיהם".