חטפו גם בכיס

(עדכון) שחקני בית"ר ירושלים נקנסו ב-10,000 שקל כל אחד בגלל התבוסה 4-0 להפועל ת"א ; המשחק ששודר בערוץ 10 רשם רייטינג ממוצע של 13.7% בלבד

הנהלת בית"ר ירושלים תקנוס כל שחקן בקבוצה ב-10,000 שקל בעקבות התבוסה 4-0 במשחק הליגה מול הפועל ת"א ביום שני בבלומפילד. כך הודיע היום (ד') המועדון. גם שחקנים שלא נכללו בסגל, כמו אריק בנאדו ועידן טל, יקנסו בסכום זהה. בהודעה רשמית מטעם הקבוצה נמסר גם כי משכורותיהם של השחקנים יעוכבו עד להודעה חדשה. במקביל נאסר על השחקנים להתראיין בנושא.

יו"ר הקבוצה, איציק קורנפיין, אמר לשחקנים: "הדרך בה הפסדנו להפועל היתה מבישה. זה לא היה עוד סתם משחק עבורנו ובמיוחד עבור הקהל שלנו. הגיעו למגרש מעל 5,000 אוהדים שבאו לראות אתכם ויצאו מהמגרש בבושת פנים, היה אפשר לראות בבירור את חוסר ההתחשבות שלכם מהאוהדים". המאמן ראובן עטר אמר לשחקניו: "ההפסד להפועל ת"א היה הצורם עד כה העונה, יחד ביישנו את המועדון".

למרות היריבות הגדולה בין הצדדים, המשחק ביום שני לא רשם התעניינות יוצאת דופן. ההתמודדות הביאה לערוץ 10 רייטינג ממוצע של 13.7% בלבד, נמוך ביחס למשחק בין שתי הקבוצות בסיבוב הקודם שהביא 14.7% רייטינג.

הירשם לניוזלטר והתראות ספורט