אירונאוטיקס מתרחבת במקסיקו: תספק מערכות תצפית ומודיעין בשווי 90 מיליון שקל

[להרשמה לניוזלטר עסקים מתעוררים] אירונאוטיקס, הפועלת מיבנה, מפתחת ומייצרת מערכות הגנה לרשויות אכיפה וצבאות ; אירונאוטיקס נמצאת בבעלות האחים אהרון ואבי שקד, בעלי השליטה בענקית ההימורים המקוונים 888

אירונאוטיקס, מפתחת המזל"טים שבבעלות האחים אהרון ואבי שקד, בעלי השליטה בענקית ההימורים המקוונים 888 , ממשיכה לפתח את פעילותה מחוץ לגבולות הארץ. החברה הודיעה היום (א') כי תספק למשטרה הפדראלית של מקסיקו מערכות תצפית ומודיעין מתקדמות בהיקף כולל של 90 מיליון שקל (22.5 מיליון דולר). לדברי אירונאוטיקס, מערכות דומות מתוצרתה נמצאות כבר בשימוש מבצעי של משטרת ישראל וצה"ל.

במסגרת העסקה עם המשטרה המקסיקנית, תספק לה אירונאוטיקס מערכות תצפית קרקעיות ומוטסות הפועלות ביום ובלילה, ומחוברות למערכות שליטה ובקרה ממוחשבות. למערכות התצפית שיסופקו יש, בין היתר, יכולת לזהות אדם ממרחק של עד שמונה ק"מ ולהעביר נקודת ציון מדויקת של העצם על גבי מפה דיגיטלית.

אבי לאומי, מנכ"ל החברה, ציין בהודעה כי "בחירת המשטרה המקסיקנית במערכות של אירונאוטיקס מעידה על איכותן וההישגים המוכחים של המערכות מקנים להן אמינות מבצעית גבוהה".

אירונאוטיקס, הפועלת מיבנה, מפתחת ומייצרת מערכות הגנה לרשויות אכיפה וצבאות. בין מערכות אלה ניתן למצוא מטוסים זעירים ללא טייס, מערכות תקשורת ותצפית ומערכות שליטה ובקרה. מלבד האחים שקד, בעלי מניות נוספים בחברה הם המנכ"ל הנוכחי, אבי לאומי וגם איש העסקים משה כספי.