ראש בראש בקניון עזריאלי: רשת SPRINGFIELD פותחת חנות בצמוד לזארה

החנות החדשה של SPRINGFIELD תיפתח בתוך סניף המשביר לצרכן בקניון התל-אביבי ; במשביר טוענים כי הקולקציות של SPRINGFIELD הן ברמת איכות ומחיר תחרותיות לזארה

4 חודשים אחרי השקת מותג האופנה הספרדי SPRINGFIELD, רשת המשביר לצרכן מרחיבה את פעילותו, והפעם בסמיכות ישירה למתחרה זארה. בשבועות הקרובים צפויה הרשת לפתוח חנות בתוך חנות למותג SPRINGFIELD בתוך סניף המשביר לצרכן בקניון עזריאלי בצמוד לחנות זארה שנחנכה שם לאחרונה.

"באופן כללי המיצוב של SPRINGFIELD הוא לקהל מטרה צעיר יותר מקהל המטרה של זארה. עם זאת, בקולקציות המותאמות שעשינו למותג בארץ לגברים ולנשים, כיוונו לגילאי 25-35, הן ברמת האיכות והן ברמת המחיר שתחרותי ביותר למותג זארה", אומר אסף בן-דב מנכ"ל משותף במשביר לצרכן.

כיום המותג פעיל עם חנות דגל בדיזנגוף סנטר וחמישה סניפים נוספים הפועלים מתוך סניפי המשביר לצרכן בקניון רננים, קניון מלחה, הקריון, הגרנד קניון וקניון איילון. בחודש מארס הקרוב תפתח הרשת שני סניפים נוספים בראשון-לציון וטבריה. ועד סוף השנה יפתחו 3 סניפים נוספים כך שמספר הסניפים יעמוד על 12. היקף ההשקעה בפתיחת כל סניף עומד על כמיליון שקל (ללא מלאי).

"אין ספק שהמותג הוא מנוע צמיחה משמעותי עבור הרשת המסייע למיצוב אופנה גבוה יותר מבעבר. המותג עומד בדיוק בקצב תחזית המכירות שלו, למרות פתיחות מאוחרות יחסית של חנויות, הוא הצליח להדביק את הפער במכירות. כבר עכשיו אנחנו רואים שהמותג מכניס לרשת קהלים חדשים, גם בהיבט של גיל אבל בעיקר בקרב אנשים שעד היום ראו במשביר פחות רלוונטי. שיעור המצטרפים למועדון הלקוחות מבין הקונים עומד על למעלה מ-50%. יתרה מכך, אנחנו רואים קניות חוזרות של הלקוחות במחלקות אחרות של המשביר שהם מעולם לא ביקרו בהם", אומר בן-דב.

המותג SPRINGFIELD השייך לקבוצת CORTEFIEL הספרדית הוא מותג קז'ואל לנשים ולגברים הכולל מגוון רחב של לבוש אופנתי, החל מג'ינסים וכלה בשמלות וחולצות מכופתרות. כמו כן, למותג מגוון רחב של אביזרים משלימים.