ynet השיקה מערכת טוקבקים חדשה שתגביר את האינטראקציה בין המגיבים

באתר נכתב כי "מיליוני תגובות פורסמו ב-ynet מאז יום היווסדו, והחלטנו שהגיע הזמן לחדש" ; לכתבה שמסבירה את החידושים במערכת צורפו למעלה מ-700 תגובות תוך פחות מ-24 שעות

בפורטל ynet מתחדשים. אתמול השיק אתר החדשות מערכת טוקבקים חדשה, שבמסגרתה התווספו פיצ'רים חדשים, אשר מיועדים להגביר את כמות התגובות שמצורפות לידיעות שבאתר, ולהגביר את האינטראקציה בין המגיבים השונים.

כך, לדוגמה, השתנה סדר התגובות המפורסמות כך שהתגובות האחרונות מופיעות בראש הטור ולא בתחתית הטור. מסך הוספת התגובה ייפתח בתוך הדף והוא יציע למגיבים שטח תגובה רחב יותר, שמאפשר לצרף קישורים לטקסט ואף להדגיש חלק מהשורות. בנוסף, כל התגובות ייפתחו מעתה מתחת לכתבה בקליק אחד בלבד.

בין הפיצ'רים החדשים נמצאת גם האפשרות להגיב לתגובה אחרת באופן ישיר, באמצעות האפשרות "תגובה לתגובה", כאשר התגובה תופיע מתחת לזו שאליה היא מתייחסת. כן יוכלו המגיבים להצביע בעד או נגד תגובה מסויימת, ובכך להעניק לה ציון חיובי או שלילי. האופציות הללו, יש לציין, כבר יצריכו מהגולשים להירשם לאתר.

אפשרויות הדירוג מאפשרות לגולשים לבחור באפשרות של "מומלצות גולשים", אשר מציגה בפניהם רק את התגובות שזכו לציון חיובי, כמו גם לבחור באפשרות "עוררו עניין", על מנת לראות את התגובות הנצפות במיוחד.

באתר נכתב כי "מיליוני תגובות פורסמו ב-ynet מאז יום היווסדו, והחלטנו שהגיע הזמן לחדש". עוד נכתב כי "אין שום שינוי דרמטי, רק שיפורים קטנים שיעשו את החיים שלכם קלים יותר".

ואיך מגיבים הגולשים? לכתבה שמסבירה את החידושים במערכת הטוקבקים צורפו למעלה מ-700 תגובות, תוך פחות מ-24 שעות, ולמרות שגולשים לא אוהבים במיוחד שמשנים להם את הרגלי הגלישה, הרי שנראה כי בינתיים, הטוקבקים די חיוביים.