קמטק ממשיכה בתוכנית ההתייעלות: מקצצת עוד 68 מעובדיה - 14% מכוח-האדם

זאת לאחר הודעה על פיטורי עשרות עובדים ברחבי העולם, מתוכם 40 בישראל, עליהם הודיעה בנובמבר ; המנכ"ל רפי עמית: "המשך ההאטה מצריך מאיתנו לנקוט במשנה זהירות ושמרנות ולהמשיך לקצץ בהוצאות ובמשאבים"

חברת קמטק , המייצרת ציוד בדיקה לקווי הייצור של תעשיית המעגלים המודפסים והסמיקונדקטורס, הודיעה היום (ג'), על המשך פיטורים בחברה, כחלק מתוכנית ההתייעלות והקיצוץ בהוצאות.

החברה הודיעה כי תפטר 68 עובדים, המהווים כ-14% מסך כוח העבודה שלה המונה כ-480 עובדים. "המשך ההאטה בכלכלה העולמית מצריך מאיתנו לנקוט במשנה זהירות ושמרנות, ולהמשיך ולקצץ בהוצאות ובמשאבים של החברה". אמר רפי עמית, מנכ"ל קמטק.

"עם יישום הצמצום בכוח האדם, אנו ממשים להתמקד בשימור יכולת המחקר והפיתוח שלנו, במטרה למצב את עצמנו באופן בו נתמודד בצורה הטובה ביותר במקרה של התאוששות הכלכלה, ובייחוד השווקים בהם אנו פעילים". הוסיף.

נזכיר כי בנובמבר האחרון, קמטק הודיעה על תוכנית התייעלות, במסגרתה היא מפטרת עשרות עובדים ברחבי העולם מתוכם 40 בישראל. 3 חודשים לפני כן, הודיעה יצרנית מערכות הבדיקה, על קבלת התראה מהנהלת הנאסד"ק, המזהירה מפני אפשרות שהחברה תיגרע מהמסחר בבורסה האמריקנית. זאת, לאחר שבמשך למעלה מ-30 ימי מסחר רצופים נסחרה מניית קמטק במחיר הנמוך מדולר אחד.