מנכ"ל בזק אבי גבאי לא נפגע מהמיתון: יקבל גם השנה בונוס - הפעם של כ-1.5 מיליון שקל לשכרו השנתי

גבאי, שמרוויח כ-155 אלף שקל בחודש, יקבל בונוס שנתי בהיקף 80% משכרו, כך ששכרו יכול להגיע ב-2009 ל-3 מיליון שקל ; בזק הודיעה על יעדי הבונוס בזמן שאין מסחר בבורסה בת"א, כי לדבריה "הגדרת היעדים אינה בגדר עסקה חריגה" ; הבונוס שקול לתוספת חודשית של 124 אלף שקל, והדירקטוריון יכול לשקול להגדיל לגבאי את הבונוס ליותר מ-80% מהשכר השנתי

חברת בזק הודיעה על יעדי הבונוס למנכ"ל החברה, אבי גבאי, לשנת 2009, כפי שעושה מראש בתחילת כל שנה קלנדרית.

מההודעה עולה כי גבאי זכאי לבונוס שנתי בשיעור של 80% משכרו השנתי. עפ"י החלטת הדירקטוריון של בזק בעבר, הגדרת היעדים אינה בגדר עסקה חריגה.

בזק הודיעה כי היעדים שהוגדרו למנכ"ל לשנת 2009 מבוססים על תוכנית העבודה השנתית של החברה ותלויים בכך שמשקל הבונוס (80%) הוא יעד מתוך רווח EBITDA (רווח נקי בניכוי פחת, הפחתות והוצאות מימון י.נ) שלא הוגדר מראש. התנאי השני (20% מהבונוס)הוא בכך שהחברה תעמוד ביעדי פרישת רשת התקשורת החדשה (NGN).

שכרו הנוכחי של גבאי, עומד על 155.7 אלף שקל לחודש, או 1.86 מיליון שקל בשנה, בחישוב פשוט. זאת בנוסף לחבילת אופציות בהיקף של כ-15 מיליון שקל. בחישוב פשוט נוסף, שכרו של גבאי ב-2009 יכול לעלות לפיכך, ב-1.5 מיליון שקל, השקולים לתוספת חודשית של 124 אלף שקל.

לסיום, הודיעה בזק, כי הדירקטוריון יכול לשקול, לפי שיקול דעתו וללא מחוייבות כלשהי כלפי המנכ"ל, להגדיל את הבונוס ליותר מ-80% מהשכר השנתי.