חברת הסטארט אפ הישראלית פיר39 מינתה את גורדון קורביץ לחבר בוועדה המייעצת

קורביץ הוא המו"ל לשעבר של הוול סטריט ג'ורנל, ומכהן גם כסגן נשיא בחברת דאו ג'ונס ; החברה פיתחה טכנולוגיה חדשה לתחום הפרסום המקוון ופועלת בתחום התוכן המותאם למשתמש

חברת הסטארט אפ הישראלית פיר39 (Peer39), מינתה את גורדון קורביץ (Gordon Crovitz), לשעבר המו"ל של הוול סטריט ג'ורנל, לתפקיד חבר בוועדה המייעצת של החברה. קורביץ הוא גם סגן נשיא בחברת דאו ג'ונס.

פיר39 הוקמה ב-2006 ועד היום גייסה כ-12 מיליון דולר משורה של משקיעים, בהם קרנות ההון סיכון האמריקאית קיינן פרטנרס, דונטריידר ונצ'רס (Dawntreader Ventures), הייברידג' קפיטל הנמצאת בבעלות JPמורגן ומשקיעי הסיד הראשונים, דן ציפורין, לשעבר מנכ"ל שופינג.קום ושותף בלייטספיד האמריקנית וג'ון מדבד לשעבר שותף בקרן ההון סיכון יזראל סיד פרטנרס ויזם.

פיר39 פיתחה טכנולוגיה חדשה לתחום הפרסום המקוון ופועלת בתחום התוכן המותאם למשתמש (User Generated Content). המוצר של התוכנה מאפשר למפרסמים, מולים, פורטלים ורשתות להגדיל את הכנסותיהם בהתאמת הפרסומות לתוכן או לערוצים או אפילו למצב הרוח של המשתמש.

עמיעד סלומון, מנכ"ל ויזם החברה היה בעבר סגן נשיא בכיר לשיווק ופיתוח עסקי באקוסנטריסיטי ולפמח כן בכיר בתחום המכירות והפיתוח העסקי בIDX שנרכשה בידי GE.

קורביץ אמר היום כי: "פיר39 בנתה פלטפורמה של הדור הבא. היכולת של החברה להתאים תוכן ופרסום באמצעים סמנטיים תשנה את חוקי המשחק למו"לים מקוונים למפרסמים וגם למשתמשים".