החטיבה העסקית בבזק מתרחבת לכיוון השרתים הוירטואליים

מדובר בשירות נוסף שיישב במוקד ה-Data Center החדש של החברה בתל אביב, והוא שירות שמתאים ללקוחות עסקיים קטנים ובינוניים כחלק מפתרונות האחסון שמציעה החברה וכחלק ממדיניותה להרחיב את היקף השירותים שהיא מספקת

החטיבה העסקית בבזק ממשיכה במגמת ההתפשטות וההתרחבות שלה לתחומים חדשים, ותוך כדי כך אף ממשיכה לדרוך על קצות האצבעות של החברה האחות בזק בינלאומי.

היום (ב') חשף סמנכ"ל החטיבה העסקית בחברה, קובי פז, את כניסת החברה לתחום השרתים הוירטואליים VPS - Virtual private server בכנס בינת אקספו. מדובר בשירות נוסף שיישב במוקד ה-Data Center החדש של החברה בתל אביב, והוא שירות שמתאים ללקוחות עסקיים קטנים ובינוניים כחלק מפתרונות האחסון שמציעה החברה וכחלק ממדיניותה להרחיב את היקף השירותים שהיא מספקת.

היתרון של בזק בשירות הוא שכבעלת תשתיות וכמי שמספקת שירותי תמסורת רחבים בכל המדינה, היא יכולה למכור ללקוח העסקי גם את הקישור לשרת הווירטואלי בחבילה אחת.
תופעת הוירטואליזציה מאפשרת ללקוח העסקי להקטין את הצורך במשאבי אכסון, מקום, וזמן ניהול יקר של שרתי הארגון.

תחום השרתים הוירטואליים זוכה לתאוצה רבה בישראל ובעולם. בדומה לשירות המרכזייה הוירטואלית IP CENTREX שמאד מצליח בשירותים לעסקים, משום שהוא חוסך את הצורך בתחזוקה ומקטין עלויות, גם תחום ה-VPS הוא חלק מאותה מגמה.