חברת שיכון ובינוי מקבוצת אריסון הודיעה היום כי הגישה הצעה, כחלק מקונסורציום, במכרז ברומניה לבניית כביש אגרה. מדובר על מכרז לבניית כביש שייחבר בין קומרניק לבראסוב, כחלק מפרוייקט גדול יותר לכביש שייחבר בין בראסוב לבוקרשט.
הכביש המתוכנן הוא באורך של 58 קילומטרים, כאשר הקונסורציום הזוכה יהיה אחראי על תכנון, מימון, הקמה, תפעול ותחזוקה של הכביש ככביש אגרה במשך 25-30 שנים. היקף חלקה של שיכון ובינוי בפרוייקט, אם תזכה, נאמד במאות מיליוני אירו.
במכרז, אותו עורכת ממשלת רומניה, יבחנו לצד פרמטרים של מחיר גם פרמטרים הנדסיים וטכניים שונים, כך שלא מובטח כי ההצעה הזולה ביותר תהיה ההצעה שתזכה במכרז. עם זאת, כעת דיווחה החברה כי ידוע לה שההצעה שהגישה במסגרת אותו מכרז היא ההצעה המועדפת ביותר שהוגשה מבחינת מרכיב תשלומי המדינה הגלומים בהצעה.
פרויקט זה מצטרף לפרויקטים אחרים בהיקף גדול, עליהם הודיעה החברה בתקופה האחרונה - בין היתר הקמת תחנת כוח הידרו אלקטרית בגואטמלה.
מנכ"ל שיכון ובינוי, עפר קוטלר אמר כי "פרוייקט זה מעיד על עוצמתה של שיכון ובינוי, על ניסיונה הנרחב ויכולותיה הטכניות, הפיננסיות והתפעוליות בשוק התשתיות הגלובלי".
עמית שגב סמנכ"ל Concessions בשיכון ובינוי:" שיכון ובינוי מצליחה להגיע בשנים האחרונות למס מכובד של פרויקטים רחבי היקף בעולם. אנו שמחים על הגשת המכרז ברומניה ומקווים שנוכל לצרף גם את הפרויקט הזה לשאר הפרויקטים שאנו מנהלים".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.