שניים ממייסדי מייספייס השיקו אתר מבזקי רכילות; "ההשראה - מטוויטר"

ג'וש ברמן וקולין דיג'ארו מנהלים מיזם של ניוז-קורפ להקמת סטארט-אפים בתחום החדשות ; התקציב שלהם הוא 15 מיליון דולר

שניים ממייסדיה של הרשת החברתית מייספייס, ג'וש ברמן וקולין דיג'ארו, השיקו לאחרונה אתר אינטרנט חדש המפרסם מבזקי רכילות מעולם הידוענים. ברמן ודיג'ארו ציינו - איך לא - כי לאתר החדש, DailyFill, יש נוסחה מנצחת, שתכבוש את תשומת ליבם של הגולשים בעזרת ידיעות קצרות ותמציתיות הכתובות באופן שנון ועוקצני.

על-מנת לשמור על רוח האתר, מועסקים בו מספר מצומצם של כותבים, העובדים תחת פיקוחו של עורך התוכן כריס קייסי, שעבד בין השאר כתסריטאי בסדרות הקומיות "משתגעים מאהבה" ו"ספין סיטי".

"את ההשראה לפורמט האתר קיבלנו מאתר המיקרו-בלוגינג, טוויטר", אמר דיאג'רו, "הבנו שאנשים מחפשים מסרים קצרים ותמציתיים. המטרה הייתה שאנשים לא יזדקקו ליותר מעשרים או שלושים שניות כדי לסקור את הידיעות שלנו".

האתר הועלה לאוויר בגרסת ניסיון לפני כחודשיים ומאז נכנסו אליו 3.3 מיליון גולשים. זהו הסטארט-אפ הראשון של Slingshot Labs, מיזם של תאגיד התקשורת News Corp של רופרט מרדוק, המחזיק בשליטה במייספייס. מטרתו של המיזם, המנוהל על-ידי ברמן ודיג'ארו, הוא ליצור חברות חדשות שישתלבו בניוז קורפ, כאשר התקציב שהועמד לרשות השניים הוא של 15 מיליון דולר.

"תפקידינו לזהות מגמות בשוק המדיות החדשות וליצור במהירות חברות שיוכלו לפעול בהתאם, תוך שמירה על עלות תפעול נמוכה", הסביר ברמן וציין כי עלות התפעול של DailyFill אינה עולה על 500,000 דולר. ברמן ודיג'ארו מציינים כי הציבו לעצמם מטרה - להקים 3 עד 5 סטארט-אפים מדי שנה, בדומה ל-DailyFill.