צופי הטלוויזיה כבר לא מאמינים בניסים

המשחק הקובע מול ריאל מדריד ביום חמישי הביא לערוץ 10 רייטינג ממוצע של 13.1% בלבד, הנתון הנמוך ביותר מאז הגיע פיני גרשון לקבוצה ; מכבי ת"א צפויה לסיים את העונה עם פחות מ-2.5 מיליון דולר מהסכם הטלוויזיה

למרות שמדובר במשחק שקבע את המשך דרכה של מכבי ת"א ביורוליג, ולמעשה במשחק הקובע ביותר עבורה העונה באירופה, נתוני הצפייה שרשם המשחק ביום חמישי בערוץ 10 היו הנמוכים ביותר מאז חזר פיני גרשון לאמן במועדון.

המשחק רשם רייטינג ממוצע של 13.1% בקרב משקי בית יהודיים, נתון המשקף 203.3 אלף משקי בית. תוכנית "המרוץ למיליון", ששודרה במקביל בערוץ 2, רשמה רייטינג ממוצע של 22.5%.

אחד הדברים שמאפיינים את תקופת גרשון המחודשת היא העובדה שאחרי ההייפ סביב שלושת המשחקים הראשונים (מלאגה, ציבונה ואבלינו), שהיו הנצפים ביותר העונה במשחקי מכבי (שלושתם מעל 16% רייטינג), חלה ירידה משמעותית בנתוני הצפייה. דווקא שני המשחקים היותר אטרקטיביים בשלב הטופ-16 - מול ברצלונה בחוץ ומול ריאל מדריד בבית - היו הכי פחות נצפים מאז חזרתו של גרשון לקבוצה.

אם ברצלונה תנצח ביום רביעי את ריאל מדריד, הרי ששני המשחקים האחרונים של מכבי בטופ-16, ביום חמישי מול אלבה ובשבוע הבא בבית מול ברצלונה, יהיו חסרי ערך לחלוטין עבור ערוץ 10. בהנחה שמכבי לא תעלה לשלב ההצלבה, הסכם השידורים בין ערוץ 10 ליורוליג שעמד במקסימום על כ-3.8 מיליון דולר לעונה, יקוזז בקרוב למיליון דולר ומכבי תסיים את העונה עם פחות מ-2.5 מיליון דולר מהסכם הטלוויזיה.

כהשוואה, בימי השיא שלה זכתה מכבי להסכם טלוויזיה עם ערוץ 10 שהבטיח לה 6.96 מיליון דולר לעונה (עונת 2002/03).

רוצה לקבל בחינם לתיבת המייל שלך את כל נתוני הרייטינג של הספורט הישראלי? הירשם בחינם לניוזלטר והתראות ספורט ותמיד תישאר מעודכן