20 אלף צופים במשחק יורוליג. איפה? בבלגרד

פרטיזן תארח את פנאתינייקוס באולם החדש, ה"בלגרד ארנה", למשחק שצפוי לשבור את שיא הצופים ביורוליג אי פעם ; האולם, שנחנך ב-2004, נבנה בעלות של 70 מיליון אירו ונחשב לאחד הגדולים ביותר היום באירופה

אחד האולמות הביתיים ביותר בכדורסל האירופי הוא אולם "פיוניר" של פרטיזן בלגרד, שבו זכתה מכבי ת"א באליפות אירופה ההיסטורית שלה ב-1977. אלא שלקראת המשחק ביום חמישי הקרוב במסגרת שלב הטופ-16, החליטה הנהלת פרטיזן לעזוב את האולם הישן והטוב למשחק אחד בלבד כדי ליהנות מהכנסה נוספת המוערכת בלפחות 100 אלף אירו.

פרטיזן תארח את פנאתינייקוס באולם החדש, ה"בלגרד ארנה" למשחק שצפוי לשבור את שיא הצופים ביורוליג אי פעם - 20 אלף צופים. האולם, שנחנך ב-2004, נבנה בעלות של 70 מיליון אירו ונחשב לאחד הגדולים ביותר היום באירופה. האירוע האחרון הגדול שהתקיים בו הוא תחרות הארוויזיון ב-2008.

פרטיזן למעשה הבטיחה את עלייתה לשלב ההצלבה, ובהנהלת הקבוצה ציינו כי מלבד ההכנסה הכספית הלא מבוטלת, הרעיון הוא לאפשר לאפשר לצופים שבימים רגילים מתקשים להשיג כרטיס ל"פיוניר" שמכיל 5,000 מקומות בלבד. ההערכות הן שכבר בעונה הבאה תעביר פרטיזן לאולם הגדול מספר משחקים.

אגב, האולם הגדול ביותר באירופה נמצא בסנט פטרסבורג. הוא משמש בעיקר להוקי קרח וטניס ומכיל 25 אלף מקומות ישיבה.

כל העדכונים הכלכליים מהיורוליג - אצלך בחינם בתיבת המייל בניוזלטרים והתראות הספורט של גלובס