איל ברקוביץ' הודה בתקיפת המאמן של בנו; יחוייב ב-100 שעות עבודה לתועלת הציבור

אירוע התקיפה התרחש באוקטובר 2007, בסיום משחק בין קבוצות ילדים של הפועל כפר-סבא ומכבי הרצליה ; ברקוביץ', שבנו ליאור בן משחק במכבי הרצליה, זעם על כך שעציוני שיתף אותו במשחק למשך 25 דקות בלבד

איל ברקוביץ' הודה והורשע היום (ד') בבית משפט השלום בכפר-סבא בעבירות של תקיפה ואיומים כלפי מאמן הכדורגל דני עציוני. ברקוביץ' חתם על הסדר טיעון חלקי עם התביעה המשטרתית, שבה יודה בעובדות כתב האישום המתוקן.

עם זאת, ייתכן כי הרשעתו תבוטל: הצדדים הסכימו להזמין משירות המבחן תסקיר על ברקוביץ', שאם תוכנו יהיה חיובי הם יבקשו לבטל את ההרשעה (למרות שהקביעה שתקף ואיים תישאר על כנה) ולגזור עליו 100 שעות עבודה לתועלת הציבור ופיצוי של 2,000 שקל לעציוני. השופט חנוך פדר קבע כי התסקיר יוגש עד ל-30 ביוני, אז יישמעו הטיעונים לעונש.

אירוע התקיפה התרחש ב-13 באוקטובר 2007, בסיום משחק בין קבוצות ילדים טרום ב' של הפועל כפר-סבא ומכבי הרצליה. איל ברקוביץ', שבנו ליאור בן ה-10 שיחק במכבי הרצליה, זעם על כך שעציוני שיתף את ליאור במשחק למשך 25 דקות בלבד.

בכתב האישום המתוקן, בו הודה ברקוביץ', נאמר כי שחקן העבר עלה לאוטובוס של הקבוצה ותקף את עציוני. הוא דחף אותו, הצמיד את אגרופו לפניו והסיט אותן הצדה, ואמר לעציוני: "אני אזיין אותך, אני אחסל אותך, ארדוף אותך כל הקריירה. אתה מתנכל לילד בגללי, אתה מתוסכל".

עציוני אמר בשעתו לאחר התקרית: "זו חציית קווים אדומים. מה שהפריע לי זה הילדים שחוו חוויה מצמררת. עליתי אחרון לאוטובוס כמו תמיד, וכולם היו שם. לא הגבתי, אבל לאחר מכן הכנסתי את הילדים לשיחה. הכי מצחיק שאיל בא והרצה לילדים לפני שבוע על ערכים ומחוייבות ועל איך להתמיד כדי להצליח. הייתי בהלם, לא האמנתי שהוא יתנהג ככה".