הפרסומת הזכורה ביותר השבוע: קמפיין "הזמנה למסיבה" של סלקום

גלובס tv גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לסלקום דוחקת את אורנג' מראש טבלת הפרסומות הזכורות - אך לא מראש האהובות

הפרסומת לסלקום באמצעות גיתם BBDO היא הפרסומת הזכורה ביותר השבוע. הפרסומת משקבלת שיעורי זכירה של 9.7%, נמוך מעט מממוצע הזכירות החצי שנתי העומד כעת על 11.4%. שיעורי האהדה לפרסומת עומדים על 9.6%, מה שמציב את הפרסומת במקום הרביעי ברשימת הפרסומות האהובות ביותר. הישגי הפרסומת של סלקום באים על רקע השקעה תקציבית ניכרת: מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי סך ההשקעה בפרסומת עומד על כ-2.5 מיליון דולר במחירי מחירון, ומדובר בהשקעה התקציבית הגבוהה ביותר מבין כל הפרסומות ששודרו בשבוע האחרון.

למרות שהפרסומת לאורנג' באמצעות שלמור-אבנון-עמיחי אינה משודרת מזה כשלושה שבועות, היא ממשיכה להוביל את טבלת הפרסומות האהובות זה השבוע הרביעי ברציפות. גם הפרסומת לבנק דיסקונט שאינה משודרת זמן לא מבוטל, ממשיכה להיכנס לרשימה.

הפרסומת של בזק באמצעות אדלר-חומסקי&ורשבסקי, מתמקמת במקום השני ברשימת הפרסומות הזכורות עם שיעורי זכירה שעומדים על 8.8%. הפרסומת של yes באמצעות מקאן אריקסון נכנסה השבוע למקום השני ברשימת הפרסומות האהובות עם שיעורי אהדה העומדים על 15.3%.

השבוע מסתמנת מגמה מעורבת בהשקעה התקציבית בקמפיינים. מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע אמנם נותר ללא שינוי מהותי משבוע שעבר (223 לעומת 225), אך נרשמה עליה בסך התקציבים שהושקעו בקמפיינים הפרסומיים, והשבוע סך ההשקעה עומד על כ-35.1 מיליון דולר (לעומת כ-29.9 מיליון בשבוע שעבר).