ורדינון נדל"ן קיבלה ב-2008 כתב אישום בדבר מכולות ללא היתר בנייה כדין שמושכרות לוורדינון טקסטיל

להערכת יועציה המשפטיים של ורדינון טקסטיל, ניתן יהיה להשיג ארכה לפינוי המכולות וכי הקנס המושת במקרים מעין אלו צריך לחול על ורדינון נדל"ן

חברת ורדינון נדל"ן , שבשליטת משפחת ורדינון, קיבלה במהלך 2008 כתב אישום בדבר מכולות ללא היתר בנייה כדין שמושכרות לוורדינון טקסטיל, שבשליטת קבוצת בי קמעונאות, בקריית מטלון שבפתח תקווה. כך עולה מהדו"חות הכספיים ל-2008 שמפרסמת היום (א') ורדינון טקסטיל.

בדו"ח מצוין כי ורדינון טקסטיל שוכרת מוורדינון נדל"ן מחסנים, משרדים וחנות באזור התעשייה קריית מטלון שבפתח תקווה בשטח כולל של 2,900 מ"ר. זאת, במסגרת הסכם שכירות שתקף עד ה-31 בדצמבר 2009. העלות השנתית של השכירות ודמי הניהול מסתכמת ביותר ממיליון שקל בתוספת מע"מ.

ביולי 2008 הוגש כתב אישום נגד ורדינון נדל"ן בגין שש מכולות שמוצבות בשטח אותו שוכרת ורדינון טקסטיל מוורדינון נדל"ן שלא על פי היתר בנייה כדין. כתב האישום לא מייחס אשמה כלשהי לוורדינון טקסטיל, אולם מכולות אלה הן חלק מהסכם השכירות בין שתי החברות.

בדו"ח מצוין כי להערכת יועציה המשפטיים של ורדינון טקסטיל, ניתן יהיה להשיג ארכה לפינוי המכולות וכי הקנס המושת במקרים מעין אלו צריך לחול על ורדינון נדל"ן.

בדו"חות הרבעון השלישי של 2008 ציינה ורדינון נדל"ן כי בעקבות סיומו הקרוב של הסכם השכירות עם ורדינון טקסטיל, היא החליטה לבחון פיתוח של הנכס בפתח תקווה. ההסכם הוארך עד ל-31 בדצמבר 2009, כאמור, ולוורדינון נדל"ן הזכות לקצר את התקופה ולסיים את ההסכם ב-30 ביוני 2009 במידה שיוחלט על פיתוח הנכס.