קנווד נכנסת לתחום המוצרים הגדולים ומשיקה תנורים וכיריים למטבח

ההשקה תלווה בקמפיין בכיכובו של ישראל אהרוני, תחת הסלוגן "תנור קונים רק עם אהרוני", באמצעות משרד הפרסום שמעוני-פינקלשטיין ובהשקעה של כמיליון שקל

חברת קנווד נכנסת לתחום המוצרים הגדולים ומשיקה תנורים וכיריים למטבח.

לרגל ההשקה יוצאת החברה בקמפיין בכיכובו של ישראל אהרוני, תחת הסלוגן "תנור קונים רק עם אהרוני", באמצעות משרד הפרסום שמעוני-פינקלשטיין FCB ובהשקעה של כמיליון שקל.