10 חברות משתתפות במכרז להפצת תכנים במערכת טלוויזיה בתחנות הטוטו

המיזם של המועצה להסדר הימורים בספורט, בהיקף של כ-4 מיליון שקל בשנה, יפיץ מסרים מערכתיים ופרסומיים ברשת פנימית של טלוויזיות בתחנות ; בין המשתתפות: ONE, ערוץ הספורט, טלספורט, צ'רלטון, סיסקו ונוספות

10 חברות העוסקות בהפצת תכני טלוויזיה הגישו הצעות ל-RFI של המועצה להסדר ההימורים בספורט, להקמת מערכת להפצת תכנים ומידע חזותי בתחנות שלה. מדובר בהקמת רשת פנימית של המועצה, שתעביר לכ-1,600 תחנות ברחבי הארץ גרפיקה, טקסטים, מידע רלוונטי למשתתפים בהימורי הווינר והטוטו, לצד שידור משחקי ספורט, חדשות, נתונים סטטיסטיים, מסרים שיווקיים, סרטי הדרכה ופרסומות. השידור יתבצע באמצעות מסך מפוצל, הרצת שורות מידע, גרפיקה ושקופיות. התכנים יועברו לתחנות בשידור חי על-ידי רשת תקשורת ייחודית, או על גבי רשת האינטרנט. התכנים ינוהלו על-ידי המועצה או בהנחייתה.

עופר פרי, מנכ"ל המועצה, מסביר כי הכוונה היא לעצב ולמתג מחדש את התחנה כמוקד של משחקים, בידור ופעילות חברתית ולהפוך אותה אטרקטיבית לאוכלוסיות רבות. "הכוונה היא ליצור בתחנה סביבת מכירות אטרקטיבית על-ידי שילוב תכנים נוספים של בידור והנאה לצד מידע חזותי מגוון, המסייע ללקוחות" אומר פרי.

מדובר בשלב ראשון בפיילוט במספר מוגבל של תחנות, שבסיומו תחליט המועצה כיצד להרחיב את הפרויקט. המציעים התבקשו לתת הצעות תכניות לצד פתרונות טכנולוגיים.

החברות, שהגישו הצעות הן: אתר הספורט ONE ,CTV, UNO, ערוץ הספורט, קאסטאפ, טלספורט, צ'רלטון, סיסקו, ג'יטק, YCD ו-ODYSII.

במסגרת המיתוג מחדש, כבר עוצבו מחדש כאלף מהתחנות בקו מודרני על בסיס נכסי המותגים ווינר וטוטו.

העברת התכנים תשלים את השדרוג ותהפוך את התחנות, האחראיות ליותר מ-90% מהכנסות המועצה, לרשת מכירות מתקדמת, אטרקטיבית וידידותית ללקוחות.