סגן נשיא MPG: "ה-VOD לא הרג את הטלוויזיה"

כך טוען מיטש אוסקר, סגן נשיא חברת North America MPG, שהגיע לביקור בישראל כאורח חברת הסטארט-אפ הישראלית AdsVantage ; לדבריו, מודל הפרסום חייב להפוך לאינטראקטיבי

"הטלוויזיה לא הרגה את הרדיו, הווידיאו הביתי לא הרג את הקולנוע וה-VOD לא הרג את הטלוויזיה. האמת היא שיותר מתמיד אנשים צורכים מדיה ו-30 השניות של הפרסומת - לא רק שלא מתה, אלא חזקה מתמיד".

כך אמר היום (ד') מיטש אוסקר, סגן נשיא North America MPG, שהגיע לביקור בישראל כאורח חברת הסטארט-אפ הישראלית AdsVantage. חברת AdsVantage שהוקמה לפני כשנתיים וחצי מפתחת טכנולוגיה לזיהוי צופים מול הממיר והצגת רייטינג מפולח מבלי לפגוע בפרטיותם של המשתמשים. בין המשקיעים בחברה נמצאים גם אודי פרידן והיזם ניר טרבולסקי.

אוסקר, שהפך ליועץ מיוחד לחברה הישראלית טוען כי מודל הפרסום בתקשורת חייב להתעדכן ולהפוך לאינטראקטיבי. רביב קנולר, מנכ"ל AdsVantage, מחזק את דבריו של אוסקר וקובע: "זכיין טלוויזיה שלא יפלח את קהל היעד שלו - לא ישרוד את המשבר".

אוסקר טוען כי רענון מודל הפרסום אפשרי באמצעות כלים טכנולוגיים: "המודל האמריקני הוא של פרסום אישי ואינטראקטיבי, ובתי אב שונים צופים בפרסומות שונות במהלך אותה התוכנית באמצעות פילוח הפרופיל הדמוגרפי".

אוסקר טוען כי הצופים מפוזרים בכלי תקשורת רבים מתמיד: 300 מיליון אמריקאים למשל מחוברים לאינטרנט ולטלפונים ניידים, 62 מיליון אמריקאים משתמשים בשירותי אינטרנט בפס רחב, חצי מבתי האב בארה"ב הם צרכנים של משחקי וידאו ו-24 מיליון בתי אב משתמשים ב-VOD. לדבריו, "הפילוח הוא כל כך גדול ובלי כלי מחקר משוכללים יהיה מאד קשה לעשות מסעות פרסום מכוונים ויעילים. לראשונה בתולדות העולם שלנו, אנשי הקריאייטיב יצטרכו להקשיב לאנשי המדיה, כלומר, איפה לפרסם ולמי לפנות בכל מדיה".