אלביט הדמיה תשקיע עוד 15 מיליון דולר באינסייטק

אינסייטק הודיעה כי תשתמש בתמורת גיוס ההון לצורך הרחבת מאמצי המו"פ, וכן לצורכי פעילות השיווק והמכירות ולצרכים כלליים של החברה ; אלביט הדמיה תגיע באופן ישיר ובאמצעות חברות בנות להחזקה של 56.5% באינסייטק

חברת אלביט הדמיה שבשליטת מוטי זיסר ובניהולו של שמעון יצחקי הודיעה היום על כוונתה להשקיע 15 מיליון דולר בחברה הבת אינסייטק במהלך 2009, עם הקצאת מניות וחתימה על ההסכם הסופי, תעביר אלביט הדמיה סכום ראשוני של כ-7.5 מיליון דולר לאינסייטק. בכך תגיע אלביט הדמיה באופן ישיר ובאמצעות חברות בנות להחזקה של 56.5% באינסייטק.

למשקיעים האחרים בחברה קיימת הזכות להשתתף בהשקעה בחברה על מנת לשמר את חלקם היחסי. במידה ולא יעשו כן - תשקיע אלביט הדמיה את כל הסכום. ההשקעה תבוצע בצורה של הנפקת מניות בכורה (סידרה B), אשר יומרו למניות רגילות של אינסייטק, במידה ויעמדו בתנאים המתלים המצויינים בחוזה.

אינסייטק הודיעה כי תשתמש בתמורת גיוס ההון לצורך הרחבת מאמצי המו"פ, וכן לצורכי פעילות השיווק והמכירות ולצרכים כלליים של החברה.

אינסייטק היא חברה פרטית המוחזקת במשותף ע"י אלביט הדמיה, ג'נרל אלקטריק, מדיטק, והעובדים. החברה הוקמה בשנת 1999 לצורך פיתוח מוצרים בטכנולוגייה חדשנית המשלבת הדמייה מגנטית (MR) ואולטרסאונד. לחברה יותר מ-160 עובדים ומטה החברה ממוקם בפאתי חיפה. עד כה השקיעה החברה כ-120 מיליון דולר במו"פ ובמחקרים קליניים.

שמעון יצחקי, מנכ"ל החברה מסר: "על מנת להאיץ את קצב הפיתוח של אינסייטק באפליקציות השונות הוחלט להשקיע כ-15 מיליון דולר בשנת 2009, כאשר מחצית מהסכום יושקע בימים הקרובים וחציו האחר במחצית השניה של השנה. אנו באלביט הדמיה מאמינים באינסייטק ובפועלה ועל כן יותר משמחים להשקיע בה ככל שנדרש ולהגדיל את חלקנו. אנו סמוכים ובטוחים כי השקעה זו תקדם אצ החברה אל עבר השגת יעדיה".