מירוצי המוטוג'יפי יועברו העונה ב-5+ LIVE

ערוץ הספורט יצרף את ישראל לרשימת 200 המדינות המשדרות את אליפות העולם במירוצי אופנועים, שתפתח ב-12 באפריל ; כמות הצופים הממוצעת ברחבי הגלובוס לכל מירוץ מוטוג'יפי עומדת על כ-337 מיליון

ערוץ הספורט רכש את זכויות השידור של אליפות העולם במירוצי אופנועים, המוטוג'יפי. העונה תפתח ב-12 באפריל במרוץ לילי במסלול לוסיל בקטאר ותסתיים ב-8 בנובמבר בולנסיה שבספרד ובסה"כ 18 מרוצים שישודרו בערוץ 5+ LIVE.

השידורים יכללו את מקצי הדירוג לקראת המרוצים בימי שבת ואת המרוצים עצמם בכל הקטגוריות 125, 250 ו-מוטוג'יפי בימי ראשון.

החשיפה הטלוויזיונית של הענף ברחבי העולם חובקת את כל היבשות. המרוצים משודרים בשידור חי ובשידורים מיוחדים נוספים ב-200 מדינות ומספר הצופים בכל מירוץ הוא 337 מיליון צופים. הסיקור העיתונאי במהלך עונה אחת הוא עצום ו-13,000 עיתונאים וצוותי צילום מעבירים את ההתרחשויות מכל המסלולים במשך העונה כולה.

נוכחותו של הקהל במסלולים עצמם רושמת שיאים חדשים מדי עונה ובמרוצים הגדולים (ספרד, גרמניה, איטליה, צרפת, ארה"ב ואוסטרליה) נרשמת נוכחות של 100,000 צופים ביציעים ביום המרוץ ובתוספת ימי האימון ומקצה הדירוג מגיעים המספרים ל-150 עד 200 אלף צופים בסה"כ.

הסיקור הטלוויזיוני נחשב למורכב במיוחד וברמה הטכנית הגבוהה בעולם. על המסלול פרושות 20 מצלמות אשר מספקות את ההתרחשות בכל פנייה במסלול וברחבת הטיפולים ובנוסף נמצאות שתי מצלמות על כל אופנוע אשר מספקות את ההתרחשות On Board מזווית הראיה של הרוכב.

מרוצי המוטוג'יפי נחשבים למרוצים הוותיקים ביותר בעולם הספורט המוטורי והם החלו להתקיים כבר בשנת 1949. המרוצים צברו פופולריות עצומה בשנים האחרונות והסבב מתארח ב-14 מדינות ובהן קטאר שבאיחוד האמירויות, יפן, ספרד (3 פעמים), צרפת, איטליה (פעמיים), הולנד, ארה"ב (פעמיים), גרמניה, בריטניה, צ'כיה, הונגריה, פורטוגל, אוסטרליה ומלזיה. בסבב משתתפים 28 רוכבים בקטגורית 125 סמ"ק מעשר מדינות ובקטגוריה הבאה ב-250 סמ"ק משתתפים 22 רוכבים מתשע מדינות. הסבב הפופלארי מכולם בקטגורית מוטוג'יפי כולל 18 רוכבים מתשע מדינות.