נחמה מחוץ למגרש: טוטנהאם הרוויחה בחצי הראשון של העונה 40 מיליון ליש"ט

בעקבות מכירתם של ברבאטוב וקין; עם זאת, לדו"חות לא נכנסו ההוצאות הגדולות על רכש שהגיע בחודש ינואר, ועלה למועדון הכדורגל הלונדוני קרוב ל-60 מיליון ליש"ט ; שווי נכסי הקבוצה עומד על 300 מיליון ליש"ט

טוטנהאם פרסמה את הדו"חות הכספיים שלה לחצי העונה הראשון של 2008/09 שהסתיים בחודש דצמבר האחרון. הנתונים של מועדון הכדורגל הלונדוני מצביעים על רווח לפני מס של 39.8 מיליון ליש"ט, שיא מבחינת התרנגולים. בתקופה המקבילה ב-2007 הרווח הסתכם ב-1.78 מיליון ליש"ט בלבד.

העלייה ברווח נובעת ממכירתם בקיץ של החלוצים רובי קין (לליברפול) ודימיטאר ברבאטוב (למנצ'סטר יונייטד). למרות זאת, יש לציין כי הרכש שביצעה הקבוצה בחלון ההעברות החורפי (בחודש ינואר) של מספר שחקנים, כולל רכישתו המחודשת של רובי קין, עבור סכום כולל של קרוב ל-60 מיליון ליש"ט, לא נכנס לתחשיב.

טוטהאם השקיעה מאז תחילת העונה 125 מיליון ליש"ט ברכש, והיא המועדון השני בכדורגל העולמי אחרי מנצ'סטר סיטי מבחינת הוצאה על רכש. כל זה זה עדיין לא בא לידי ביטוי על הדשא, וטוטנהאם מדורגת במקום ה-11 בלבד בפרמיירליג.

בטוטנהאם הבהירו עם פרסום הדו"חות כי עדיין לא מצאו את הדרך לממן את בניית האצטדיון החדש אותו הם מתכננים. שווי הנכסים של הקבוצה עומד על 300 מיליון ליש"ט.

הירשם לניוזלטר והתראות ספורט כדי לקבל לתיבת המייל שלך את כל העדכונים הכלכליים מהכדורגל האירופאי