פועלים הודיע כי קיבל את אישור המפקח על הבנקים לשלם במועדם את תשלומי הריבית בגין שטרי הון נדחים

המפקח אישר כי תשלום הריבית בגין שטרי ההון ושטרי ההון הראשוני, גם אם תתקיים הנסיבה המשעה, לא יפגום בהכללתם בהון המשני ובהון הראשוני של הבנק

בנק הפועלים הודיע היום כי ביום ד' שעבר (18 במארס) קיבל הבנק את אישורו של המפקח על הבנקים לשלם במועדם את תשלומי הריבית בגין שטרי הון נדחים (סדרה א') שהבנק הנפיק לפי תשקיף שפורסם בנובמבר 2001, ובגין שטרי הון נדחים נוספים שהונפקו בהנפקות פרטיות (סדרות ב' ו-ג') בפברואר 2004 ובנובמבר 2007 (שטרי ההון הראשוני) - וזאת אף אם תתקיים הנסיבה המשעה, לפיה במשך שישה רבעונים רצופים לא דיווח הבנק על רווח נקי מצטבר.

המפקח אישר כי תשלום הריבית בגין שטרי ההון ושטרי ההון הראשוני, גם אם תתקיים הנסיבה המשעה, לא יפגום בהכללתם בהון המשני ובהון הראשוני של הבנק.

יום לאחר קבלת אישורו של המפקח על הבנקים הודיע ב-19 במארס הנאמן למחזיקי שטרי ההון ושטרי ההון הראשוני, כי הוא נותן את הסכמתו לתשלום הריבית בגין שטרי ההון ושטרי ההון הראשוני, גם אם תתקיים הנסיבה המשעה.

לאור קבלת אישור המפקח על הבנקים והסכמתו של הנאמן, מודיע היום בנק הפועלים כי ישלם למחזיקים בשטרי ההון ובשטרי ההון הראשוני את מלוא תשלומי הריבית המגיעים להם בגינם, וזאת במועדים הקבועים לביצועם של תשלומי הריבית, גם אם תתקיים באותם המועדים הנסיבה המשעה.

נציין כי היקף תשלומי הריבית שישלם בנק הפועלים בגין שטרי ההון מסתכם בכ-80 מיליון שקל.