"מחסני כמעט חינם" מעלה קמפיין בהשתתפות "אנשים אמיתיים" הסובלים ממצוקה כלכלית

בקמפיין הטלוויזיה, שיעלה ביום ד' הקרוב באמצעות משרד הפרסום ענבר-מרחב-שקד, מככבים גימלאים, אמהות חד-הוריות ומובטלים - שיקבלו שכר בגובה הנהוג בתעשיית הפרסום

רשת המרכולים "מחסני כמעט חינם" יוצאת בקמפיין טלוויזיה חדש בהשתתפות אנשים אמיתיים הסובלים בימים אלה ממצוקה כלכלית.

בקמפיין, שיעלה ביום ד' באמצעות משרד הפרסום ענבר-מרחב-שקד, מככבים גימלאים, אמהות חד-הוריות ומובטלים.

עבור כיכובם בקמפיין יקבלו המשתתפים שכר בגובה הנהוג בתעשיית הפרסום, וזאת במקום לשלם עשרות עד מאות אלפי דולרים לפרזנטור ידוע בודד.

ספי שקד, מבעלי משרד הפרסום ענבר-מרחב-שקד, מסר כי בתקופה של מיתון ומשבר כלכלי, החליט המשרד לנצל את הקמפיין כדי לעזור לאלה שבאמת צריכים כסף ובעצם "להחזיר את הכסף לעם".

עוד מספר שקד כי מעתה ואילך, לכל אורך תקופת המשבר הכלכלי, כל המהלכים השיווקיים של רשת "מחסני כמעט חינם" יבוצעו באמצעות "הפרזנטורים האמיתיים", וכי עזרה לשכבות החלשות הוא ערך שהרשת החליטה לחרוט על דגלה.

יצויין כי הקמפיין מתחבר לאסטרטגיה הכללית של הרשת, שמבצעת בשנה האחרונה מהלי "נתינה" רחבים לציבור. בחודש דצמבר האחרון חילקה הרשת למובטלים ולגימלאים כ-80 אלף "סלי שבת" עם מוצרי יסוד, והשקיעה במהלך כ-800 אלף שקל.

בעל הרשת והיו"ר, רני צים, מסר כי "לאור המצב, המיתון והפגיעה בשכבות החלשות, חשבנו על דרך לתת לאנשים שקשה להם היום, ולהחזיר לאלה שבתקופות הטובות יותר הם אלה שהביאו אותנו לאן שהגענו עד היום".