על אף רייטינג נמוך יחסית של ערוצי הסרטים של
HOT , דווקא השקת 3 הערוצים החדשים של החברה העלו את נתוני הרייטינג בערוצים המרכזיים. מדו"ח פנימי של HOT אשר הגיע לידי "גלובס" עולה כי ערוץ HOT3, שנחשב לערוץ הדגל של חברת הכבלים, סיכם את חודש פברואר האחרון עם רייטינג של 5.6% בקרב כלל המנויים הדיגיטליים של HOT.
רייטינג זה מהווה קפיצה משמעותית לעומת הרייטינג שנרשם בחודש ינואר ושהסתכם ב-3.7%, לעומת רייטינג ממוצע של 4.6% בחודשים נובמבר-דצמבר 2008. כזכור, בתחילת ינואר השיקה HOT את HOT3 החדש - ערוץ הכולל הפקות מקור לצד מותגי רכש.
הירידה בערוץ הדגל של HOT בחודש ינואר, חודש השקתו של הערוץ המחודש, נגרמה ככל הנראה מהעברתן של אופרות הסבון ששודרו בערוץ, לערוץ החדש, HOT FAMILY, אשר הושק גם הוא בינואר. הרייטינג של HOT FAMILY בחודש השקתו עמד על 1.4% בכלל המנויים הדיגיטליים של HOT, אולם בחודש פברואר קפץ הרייטינג של הערוץ ל-2.2%.
מהנתונים שהגיעו לידי "גלובס" עולה כי ערוץ ZONE HOT, שהחליף את AXN, רשם רייטינג ממוצע של 1.2% בחודש פברואר, לעומת 0.6% בחודש ינואר עם השקתו. נתונים אלה הם בהשוואה לרייטינג של 0.8% שרשם ערוץ AXN בחודשים שטרם הורדתו מהמסך של HOT, הורדה שנבעה בין השאר מהצורך להפחית את עלויות התוכן של החברה.
מנגד, דווקא בערוצי הסרטים נרשמים נתוני רייטינג נמוכים יחסית. HOT GOLD, שהינו ערוץ הסרטים המרכזי ורושם רייטינג ממוצע של 1.5%, יוצר קניבליזציה לערוצי הסרטים האחרים של HOT ובעיקר לערוץ סרטי האקשן וערוץ סרטי הפריים.
מחברת HOT נמסר בתגובה: "מהלך העלאת הערוצים החדשים ב-HOT הוכתר כהצלחה. על-פי סקרים שערכנו לאחרונה עולה כי הצפייה בכל הערוצים החדשים (HOT3, HOT ZONE, HOT FAMILY) גבוהה כמעט פי שניים מנתוני הצפייה בערוצים הישנים. אנו מציעים לקהל לקוחותינו מבחר מגוון של 8 ערוצי סרטים, בו כל אחד יכול למצוא את הז'אנר האהוב והמועדף עליו. באופן טבעי, ערוץ HOT GOLD, בו משודרים כל שוברי-הקופות הכי עדכניים, יהיה הנצפה ביותר".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.